Dışarı çıktığınızda güzel veya yakışıklı insanları görünce kendinizi yetersiz hissettiğiniz oluyor mu?

Ben her dışarı çıktığımda moralim bozuluyor bu yüzden kendime iyice küstüm. Guzel kadınları görünce keşke bende öyle olabilseydim diyorum ama ne fayda aynaya bakınca hayatın gerçeği tokat gibi çarpıyor insanın yüzüne. Ömrümün sonuna kadar hep kendimi yetersiz görürüm belki. Böyle olmamdaki en büyük etkende dış görünüşümle zorbalık yapılması herhalde. Kendimle barışık olmayı deniyorum yine olmuyor. O yüzden kimseye dış görünüşüyle dalga geçmeyin insanlarda derin yaralar bırakabiliyor.
Dışarı çıktığınızda güzel veya yakışıklı insanları görünce kendinizi yetersiz hissettiğiniz oluyor mu?
Dışarı çıktığınızda güzel veya yakışıklı insanları görünce kendinizi yetersiz hissettiğiniz oluyor mu?
Cevapla