Kendinizi güzel, yakışıklı hissedip sonra insanlar yüzünden buna hakkınız olmadığını düşünüyormusunuz?

Ben düşünüyorum çünkü aynaya bakıyorum bazen, güzelim ya diyorum sonra birileri çıkıyor bir yorum yapıyorlar. Ya da imada bulunuyorlar, ya da direkt bakış ile anlatıyorlar söyleyemediklerini ve sonra ben kendime şunu söylüyorum; "senin güzel olduğunu düşünmeye hakkın yok."

Kendinizi güzel, yakışıklı hissedip sonra insanlar yüzünden buna hakkınız olmadığını düşünüyormusunuz?
Cevapla