Arkadaşlık uygulamasından tanıştığım flörtüm ikinci buluşmada uygulamayı sildirdi. Normal mi bu?

Ikinci bulusmamiz gerceklesti. Iki bulusmada cok güzel gecti. Kendisiyle arkadas Sitesi üzerinden tanistik. Ikinci bulusma in sonlarina dogru uygulamayi silmeni istiyorum, Hemde simdi dedi. Bende sildim. Sonradan kendisi de sildi. Normal bir durum mu? Ilk kez böyle birseyle karsilasiyorum

Arkadaşlık uygulamasından tanıştığım flörtüm ikinci buluşmada uygulamayı sildirdi. Normal mi bu?
Cevapla