Flört uygulaması kullandığım için ayrıldı sorun ben miyim?

Flört uygulaması yüklüydü ama kullanmıyordum sadece bir göz atmak için girdim ve komik bir mesaj vardı ss alıp sevgilime attım ama o komik mesaja hiç gülmedi bana bu uygulama neden sende yüklü diye kızmaya başladı (eğlence amaçlı basit bir uygulama için bana kızdı) bende bana kızamasın kibarca söyleseydin silerdim dedim ve tartıştık ve ayrıldık sizce sorun benmiyim?
Güncellemeler
1 yıl
Evet sensin diyenler şaka mığğ aldatma niyetim olsaydı ss atarmıydım ve ben istesem onun ruhu bile duymazdı bu arada
Flört uygulaması kullandığım için ayrıldı sorun ben miyim?
Cevapla