Yeni atandığım şehirde arkadaşlık uygulamasından tanıştığım biriyle hemen yakınlaşmak hata mıydı sizce?

Arkadaşlar merhaba 24 yaşındayım başka şehre yeni atandım 3 hafta falan oldu burada hiç tanıdığım yok diye can sıkıntısından c2 indirdim ordan aynı şehirden olduğum biriyle tanıştım hoş beğendim iki gün dışarda kahve falan içtik sonra bugün pazar kahvaltısına davet etti bende gittim sonra aramızda yakınlaşma oldu o an bende karşı durmadım sizce hatamı yaptım

Yeni atandığım şehirde arkadaşlık uygulamasından tanıştığım biriyle hemen yakınlaşmak hata mıydı sizce?
Cevapla