Tanışma uygulamasından biriyle tanışmak sağlıklı bir fikir mi?

Gerçekten çok yalnızım. Yaşıtlarım bana bakmıyor çünkü çok şişmanım. Ama bıktım bu yalnızlıktan, sırf şişman olduğu için sevilmemek çok kötü.

Tanışma uygulamasından biriyle tanışmak sağlıklı bir fikir mi?
Cevapla