Sizce ötenazi bir hak olarak her insana 18 yaşından sonra verilmeli midir bu bir hak olmalı mıdır?

Az çok herkesin duyduğu üzere ünlü sanatçı artik daha fazla yaşlanmak istemediğini ve ötenazi istediğini belirtti. sizce ötenazi bir hak olarak her insana 18 yaşından sonra verilmeli midir? bu hak olmalı mıdır? daha çok yaşamayı istemek kadar yaşama son vermek de bir istek olamaz mı?

💫
💫
Sizce ötenazi bir hak olarak her insana 18 yaşından sonra verilmeli midir bu bir hak olmalı mıdır?
Cevapla