18 yaşını doldurmayanların hapse girmemesini haklı buluyor musunuz?

Sizde bu yasa yerinde mi? Yoksa yaşı kaç olursa olsun cezasını çekmeli mi insanlar?
18 yaşını doldurmayanların hapse girmemesini haklı buluyor musunuz?
Cevapla