Sizce 18 yaş altı suçluların hukuki ayrıcalığı olması doğru mu?

18 yaşından küçük bireylerde de c**ayet, t**avüz, ağır yar*lama gibi müebbet hapis cezası gerektiren suçların işlendiğini sıklıkla görüyoruz haberlerde.. 13 yaşında, 14 yaşında, 15, 16 yaşlarında o kadar suçlu var ki.. Ama bu insanlar ciddi bir ceza indirimi alıyor reşit olmadıkları için. Peki ya sizce; bu doğru mu? Ne düşünüyorsunuz?

Sizce 18 yaş altı suçluların hukuki ayrıcalığı olması doğru mu?
Cevapla