Ben diş hekimiyim, eşim savcı 2 yıllık evliyiz ve neredeyse birbirimizi hiç göremiyoruz nereye gidecek bu?

Artik eve bile uğrayasım gelmiyor. Klinikten geç çıkıyorum bilerek, yolda oyalaniyorum, trafiği bahane ediyorum...

Güncellemeler
+1 yıl
Birbirimizi göremedeğimiz için uzaklaştik, ilgimiz duygularimiz azaldı. Bu yüzden de artık isteyerek görmek istemiyorum
Ben diş hekimiyim, eşim savcı 2 yıllık evliyiz ve neredeyse birbirimizi hiç göremiyoruz nereye gidecek bu?
Cevapla