Sevgilimle 4 yıl oldu. işimiz olmadığı için evlenemiyoruz ne yapmalı? böyle mi bitecek?

merhaba sevgilimi seviyorum ama ikimizinde işi yok iyi bölümler bitirmemize rağmen bu durumdayız ve bu evlenmemize engel.. ve çok yorucu artık sadece sevgili olmak 4 yıl oldu.. çok üzülüyorum bu duruma.. her şey iyi olsun isterken olmuyor ve inancımız da bitiyor artık hem iş için hemde bu ilişkiyi çok yoruyor keyifsiz..
Sevgilimle 4 yıl oldu. işimiz olmadığı için evlenemiyoruz ne yapmalı? böyle mi bitecek?
Cevapla