Arkadaşlar öncelikle yazı biraz uzun oldu ama üşenmeyip okuyup yardımcı olursanız çok sevinirim bu benim için gerçekten çok önemli bir konu. şimdiden çok teşekkür ederim
Önce arkadaşımın kızı sevdiğini dile getirmesi ve benim aramız bozulmasın diye susmamla başlayan boktan bi durum. Benim dost bu kızdan hoşlanmaya başladı ama böyle deli divane. İlk ilgisi olduğu zaman direkt gelip bana söylemişti bende dostuma bu kız bizim buralara fazla takılmaya başladı bekle bi sevdiği vardır kızın açıklamasını bekle dedim. ki bence öyleydi çünkü. bunu söylediğim sıra benimde kıza ilgim vardı. tabi benim dediklerimi pek takmadı direkt kıza yürümeye başladı. kızda bunu reddetti ama arkadaş kalmaya devam etti. sonra bu kız benim yanımda dostumu öğretmenlerle olan bi yemeğe davet etti sonra bende kulak misafiri olunca benide ayrı davet etti. bende gittim. sonra kızın arkadaş grubu ve bizim grup beraber takılmaya başladık. bu süreçte kızın bana açık bi şekilde ilgisinin olduğunu hissettim ve bana çok değer veriyordu. onunla zaman geçirmekten çok keyif alır oldum. kızda aynısını bana söyledi. böyle böyle çok yakın olduk baya iyi anlaşıyorduk. kız benim ağzımı 1-2 kere yoklamasina rağmen ben dostum senden hoşlanıyor bizim bir olmamız yanlış olur falan dedim. sonra o da şaka yapmıştım falana bağladı. ben bu kızla böyle yakın olunca (dostum beni kızla yakın az görmüştür) dostum benimle resmen konuşmayı kesti, surat falan astı baya. bensiz bi yere gitmeyen biriyken buluşmalar ayarlayıp beni çağırmamaya başladı. bende bi yanlış yapmadığım halde trip yediğim için hiç gidip konuşmadım çünkü bu ilk yersiz yediğim trip değildi artık gına gelmişti. sonra diğer arkadaşlarımız soğuk olduğumuzu anlayıp bizi bi araya getirdi konuştuk biraz bu meseleleri başbasa. bana kızı kaybettiği için değilde benden böyle bi tavır gördüğü için kırıldığını belirtti. bide bi kaç kişi ona gidip benimle kızı sevgili sandığını söylemiş. Bu tarz söylemlere üzüldüğünü söyledi. bende o an kendimi hiç ifade edemedim. sonra kıza bu konuştuklarımızı anlattım, sevgili sanılıyoruz yanlış anlaşılıyoruz vs. (seviyordum evet ama sevgili değildik benim kızı sevdiğimden kızında haberi yoktu) sonra ben arkadaşıma daha fazla zarar vermemek için ve kızı onun elinden alıp hainlik yapmış gibi gözükmemek için (ki sevgili olsam bile hiç böyle gözükmemesi gereken bi olay bence) ikisiylede konuşmayı kestim. yaklaşık 1,5 aydır ikisiylede konuşmuyorum. kızın doğum gününü kutladım sadece. bu 1,5 aylık süreçte kız bi kere nasılsın diye yazdı dahada yazan olmadı. işin özeti ikisi arasında bi seçim yapmam gerekiyordu ve ben ısrarla ikisinide seciyordum. en sonunda ikisindende uzak kalmayı tercih ettim. ben şu an olaylara objektif bakamıyorum sizce kim haklı kim değil? şu saatten sonra benim ne yapmam lazım? kızı her gün düşünüyorum fena aşık etti beni, dostum dediğim adamlada 4 yılımızın her günü beraber geçti neredeyse.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer