Durduk yere bir sorun yokken degisip giden erkek aslinda neden gitmistir?

Ex flortle cok iyiydik. Arkadaslariyla bulusmaya gidince bir anda degisti ve farkli bir kisilige girerek beni birakti. Arkadas kalalim, olmuyor, bu kararsizlikla gidemez vs dedi bana. Yanlis hicbir sey yapmamistim. Ona hep destek oldum. Hicbir kiskancligim yoktu ve asla onun hayatina mudahale kisitlama gibi sacma seyler yapmadim. Ona ilgi ve deger vermeme ragmen bana, konusmayi ileri tasiyabilcegimizi dusunmuyorum dedi.
Ama bunu nedense arkadaslarinda kaldiktan sonra yapmasi garip degil mi? Sizce neden yapti bunu? Arkadaslari gaza mi getirdi? Baska birine mi yazdi ya da gercekten iliski istemedigini mi fark etti? Bu konularda tecrubesiz biriyim. Benim ilk konustugum erkekti. Ustunden aylar gecmesine ragmen gercekten kirgin olmama ragmen hala ondan hoslaniyorum. Ne yapacagim? Ona yine de ben seviyorum desem mi yoksa gercekten unutma hapi mi icmeliyim ne yapacagim bilmiyorum. Bana lutfen en saglikli yonden fikirler verin..
Durduk yere bir sorun yokken degisip giden erkek aslinda neden gitmistir?
Cevapla