Ex flortle cok iyiydik. Arkadaslariyla bulusmaya gidince bir anda degisti ve farkli bir kisilige girerek beni birakti. Arkadas kalalim, olmuyor, bu kararsizlikla gidemez vs dedi bana. Yanlis hicbir sey yapmamistim. Ona hep destek oldum. Hicbir kiskancligim yoktu ve asla onun hayatina mudahale kisitlama gibi sacma seyler yapmadim. Ona ilgi ve deger vermeme ragmen bana, konusmayi ileri tasiyabilcegimizi dusunmuyorum dedi.
Ama bunu nedense arkadaslarinda kaldiktan sonra yapmasi garip degil mi? Sizce neden yapti bunu? Arkadaslari gaza mi getirdi? Baska birine mi yazdi ya da gercekten iliski istemedigini mi fark etti? Bu konularda tecrubesiz biriyim. Benim ilk konustugum erkekti. Ustunden aylar gecmesine ragmen gercekten kirgin olmama ragmen hala ondan hoslaniyorum. Ne yapacagim? Ona yine de ben seviyorum desem mi yoksa gercekten unutma hapi mi icmeliyim ne yapacagim bilmiyorum. Bana lutfen en saglikli yonden fikirler verin..
Ama bunu nedense arkadaslarinda kaldiktan sonra yapmasi garip degil mi? Sizce neden yapti bunu? Arkadaslari gaza mi getirdi? Baska birine mi yazdi ya da gercekten iliski istemedigini mi fark etti? Bu konularda tecrubesiz biriyim. Benim ilk konustugum erkekti. Ustunden aylar gecmesine ragmen gercekten kirgin olmama ragmen hala ondan hoslaniyorum. Ne yapacagim? Ona yine de ben seviyorum desem mi yoksa gercekten unutma hapi mi icmeliyim ne yapacagim bilmiyorum. Bana lutfen en saglikli yonden fikirler verin..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer