Lütfen okuyun.. Bir erkek durduk yere neden ayrılmak ister?

8 9 aydır biriyle sevgiliyim. Gecesine seni çok seviyorum yazıp sabahına ayrılık mesajı attı anlamış değilim. Bir hatam asla olmadı ona karşı. Ve ilk günden beri benim onun gözünde diğer kızlardan Farklı olduğumu söylüyordu anlatıyordu. Ailemle tanıştırdım. (Çok pişmanım). Bi öncekinde Gecenin bir yarısı evime gelip özürler diledi barışmak için. Ben istemediğimi onun yokluğuna alıştığımı söyledim ben alışamadım seni çok seviyorum falan dedi. Çiçekler yolladı. Değiştiğine dair o kadar çok konuşma yaptı ki inandım. Ve sonuç bu şekilde. Normalde ilişkilerin kötü bitmesinden yana değilim. Ama ayrılık mesajından sonra cevap verip engelledim çünkü herkesin mantıklı bir açıklamayı hak ettiğini düşünüyorum. Bunu yapamadı ve herşeyi yalan gibi geldi engelledim. Napmalıyım? Neden böyle sizce kafayı yicem lütfen bişey söyleyin.

Lütfen okuyun.. Bir erkek durduk yere neden ayrılmak ister?
Cevapla