2 yıllık sevgilimle şu an ayrılma sürecindeyiz. Ayrılığı kabullenmeli miyim?

Öncelikle merhaba arkadaşlar 2 yıldır konuştuğum sevdiğim birisi var artık anlaşamıyorduk aynı okuldaydık bu yıl sınavlar olduğu için çok zaman geçiremedik Bi ara yine ayrıldık 2 ay kadar konuşmadık ama aynı sınıfta devam ettik sonrasında konuştuk yeniden birlikte olduk 4 5ay kadar yine devam ettik yaz tatili başladı ben çalışıyorum kendi işimiz oluyor oda kendi işe girdi çalışıyo iletişimimiz azalmıştı konuları çözemiyorduk bunun bizi çok yorduğunu düşünmeye başladım yüz yüze konuşmak istiyorduk işten dolayı görüşemedik sonrasında o konuşmak dahi istemedi bende ayrılırsak daha iyi olacağını düşündüm ayrıldık Bi kaç gün geçmedi pişman oldum bana inanmak istemiyor ama ben onu merak ediyorum hala konuşuyoruz arada ama bana seni istemiyorum diyor geçen çok istediği Bi hediye vardı onu aldım iş yerine gittim verdim kabul etti akşam konuşmak istedi ben alamam bunu diye çok karışık Bi durum hala ümit edip onun için emek sarf etmelimiyim yoksa ayrılığı kabullenmeli miyim yardımcı olursanız çok mutlu olurum

2 yıllık sevgilimle şu an ayrılma sürecindeyiz. Ayrılığı kabullenmeli miyim?
Cevapla