Öncelikle yazı biraz uzun oldu ama okuyup, yardımcı olursanız çok sevinirim.
Arkadaşlar öncelikle her şey bu kızın bizim sınıfın önünde takılmasıyla başladı. Bende onu bizim sınıfın oralarda görünce bi ilgi duymaya başladım, etkilemişti beni ama belki bi sevdiği vardır onun için geliyordur diye kızın sevdiği kişiye açılmasını bekledim. Hem benim açımdan hemde kız için böylesinin daha iyi olucağını düşünmüştüm. Bu sıralarda en yakın arkadaşım bana bu kıza ilgisinin olduğunu, kızın ona bakıp bakmayacağını bana sordu. Bende "-Bekle bence. Kızın ya bizim sınıftan ya da karşı sınıftan bi sevdiği var galiba. Onun için buralara fazla takılmaya başladı bence." dedim. Arkadaşımda yok ben öyle düşünmüyorum açılcam falana getirdi. Bende öyle görünce hiçbir şey demedim. Unutmaya çalıştım. Hatta kendimi "eğer o ilgi duyduğu kişi bensem ve arkadaşımla yakinlasiyorsa hiç beraber olmayalım daha iyi" diye avuttuğumuda hatırlıyorum. Biraz zaman geçti arkadaşım kızla arasını yaptı. Arkadaşım kıza her ne kadar deli gibi aşık olsada kız ona her seferinde seni arkadaşım olarak görüyorum ve arkadaş olarak seviyorum diyordu. Sonra beraber arkadaş gruplarımızla dışarı falan çıkmaya başladık bende o sırada kızla yakın oldum. Benim için sevdiğim tatlıları yapıyor, gelmediğim günler arayıp zorla getirtiyor b, bana çok değer veriyordu. Bende ondan bu değeri ve ilgiyi görünce içimdeki ona olan sevgiyi durduramadım. İyice bağlanmışım ona. O beni ben onu gerçekten çok sever olduk ama bunun arkadaşça olduğunu söylüyorduk. Sonra bi kaç hafta sonra arkadaşım beni kızla öyle yakın görünce soğuk yapmaya başladı, konuşmuyordu benimle resmen. Bende onun bu yersiz triplerinden bıktığım ve hep alttan alıp barışan taraf olduğum için sinirlenip kendi haline bıraktım onu. Belli bi süre ona kendimi açıklamadım. Bu konuların onu üzdüğünü kızı kaybettiği için değil benden böyle bi şey gördüğü için üzüldüğünü dile getirdi. Bende onun bu konuşmasından sonra çok üzüle üzüle kızla konuşmayı kestim. Şimdi ne deli gibi aşık olduğum kız var nede ailemden gördüğüm arkadaşım. Ne kıza ne arkadaşıma kendimi hiçbir zaman tam olarak açıklayamadım. Kıza aşıktım kimseye diyemedim ve en sonunda herkesi kaybettim. Ne yapmam lazım? Böyle bi durumdan nasıl en az kayıpla çıkılır? Doğruyu yanlışı ayırt edemiyorum, yardımcı olursanız çok sevinirim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer