Platonik sevdiğim kızı çok seviyorum. Ama kız böyleymiş. Ne yapmalıyım sizce?

Kapalı sessiz sakin kendi halinde olan birisine aşık oldum. Kibar hanimefendi olarak gözüküyor. Ama sonradan öğrendiğim şeyler oldu. Araba merakı olan özellikle bmw si olan erkekleri takip eden bar club ya da canlı mekanda ya da etkinlikte farklı erkekleri ekleyen. Sevgilisi olduğunu söyleyen kişiye bile bile yürümeye devam eden. Kaslı pilot ya da arabası olan erkekler ile ilgileniyor. Ust sınıflardan soru almak için yakınlık kuran. Farkli kisilerle cikar ilişkisi güden çıkarcı bir kisiymis. Erkeklerle gittiği yerlerde erkekleri fotoğraflarında yer vermeyen. Komşu ülkeye kız kuzeni ve 4 erkekle gitsede sanki 2 kişi gitmişler gibi gösteriyor. Erkekleri gizliyor. kardeşimde sinsi birisi diyor. Kendini bir şey sanıcak dediler. Ama bunları daha yeni yeni keşfettim. Bu yüzden içimde büyüttüğüm sevgim ona platonik olarak bağlanmama neden oldu. Benle çıkarsa daha farklı olabilir mi? Kızı çok seviyorum ama kardeşim uzak dur üzülürsün dedi. Kızın güzelliği 10 üzerinden 2 diyorlar ama bana göre ayrı bir çekiciliği var. Yardımcı olur musunuz.

Güncellemeler
+1 yıl
kız için ne düşünüyorsunuz
Platonik sevdiğim kızı çok seviyorum. Ama kız böyleymiş. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla