Arkadaşlar uzun uğraşlar sonucu kızı ins takip ettim ve oda geri takip yaptı 2 gün sonra. Bu arda ben kızı gerçekten çok seviyorum rüyamda görecek kadar çok seviyorum gece 3 te bildirim geldi telefona o sese kalktım geri takipmi yaptı diye okadar vahim yani bu arda dönemin pcleri gibi 2 günlük aşk değil benimki ilkokuldan itibaren başlayan bir sevgi gerçekten çok seviyorum aşık olanlar anlar beni sadece kız denizcilik lisesi ne gidiyor ama ben Anadolu lisesi yim ve kız beni hatırlamıyordur bile beni küçümser mi acaba bu arada bana yazan bir sürü kız var ama ben hiç kimseye hayatım boyunca bir şey yazmamıştım bugün yazdım cesaretimi toplayıp
şunu yazdım: ... Nasılsın Beni hatırladınız mı.
Yazdım 7 saat oldu hala dönmedi aktif değil herhalde instg kendimi öyle avutuyorum yoksa ya engel atıp takipten çıkardı ya da bir şey yazardı diye umut ediyorum sizce bu olayın oluru var mı bu arda benim boyum 186 azda olsa giderim var diye düşünüyorum mankenlik ajansların da çalıştım ve inş pilot olacağım ama kız beni en son ilkokulda sessiz sınıfın en ücra köşelerinde oturan çocuk diye hatırlıyo olabilir kız kısa galiba 165-175 falan abi gözümü kırpmadan canımı tehlikeye atacak kadar seviyorum inş bu onu fark eder sizce ne yapmalıyım ağlamak istiyorum ama olmuyor duygularımı yiğittirdim agliyamiyorum :(
şunu yazdım: ... Nasılsın Beni hatırladınız mı.
Yazdım 7 saat oldu hala dönmedi aktif değil herhalde instg kendimi öyle avutuyorum yoksa ya engel atıp takipten çıkardı ya da bir şey yazardı diye umut ediyorum sizce bu olayın oluru var mı bu arda benim boyum 186 azda olsa giderim var diye düşünüyorum mankenlik ajansların da çalıştım ve inş pilot olacağım ama kız beni en son ilkokulda sessiz sınıfın en ücra köşelerinde oturan çocuk diye hatırlıyo olabilir kız kısa galiba 165-175 falan abi gözümü kırpmadan canımı tehlikeye atacak kadar seviyorum inş bu onu fark eder sizce ne yapmalıyım ağlamak istiyorum ama olmuyor duygularımı yiğittirdim agliyamiyorum :(
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kanka yaz direkt gitsin
Reis yazdım takiplesiyoruz ama ne görüldü ne engel nede bir sey attı ya da hiç girmedi
Girmiştir illaki ego yapıyordur salla geç boş ver
İlkokul mu ortaokul mu
İlköğretim
Kaç yıl aynı sınıftaydınız
İlkokul nasıl oluyor ya daha bebektik
3.5 yıl aynı sınıftaydık bildiğimiz ilk okul :)
Yürüme seni seviyorum de
Platoniklikle ömrünü tüketme
Reis bende bıktım yazdım Real buluşmak için ama ışık olamasa bana istek atmazdı herhalde bekliyor um bir şey yazmasını görüldü atması bile bir cevap olur benim için
Takip at bana bi
Ayaklarınla yürü.
Direkt konuş