Bir kızı platonik olarak çok seviyorum, ona nasıl yürüyebilirim?

Arkadaşlar uzun uğraşlar sonucu kızı ins takip ettim ve oda geri takip yaptı 2 gün sonra. Bu arda ben kızı gerçekten çok seviyorum rüyamda görecek kadar çok seviyorum gece 3 te bildirim geldi telefona o sese kalktım geri takipmi yaptı diye okadar vahim yani bu arda dönemin pcleri gibi 2 günlük aşk değil benimki ilkokuldan itibaren başlayan bir sevgi gerçekten çok seviyorum aşık olanlar anlar beni sadece kız denizcilik lisesi ne gidiyor ama ben Anadolu lisesi yim ve kız beni hatırlamıyordur bile beni küçümser mi acaba bu arada bana yazan bir sürü kız var ama ben hiç kimseye hayatım boyunca bir şey yazmamıştım bugün yazdım cesaretimi toplayıp
şunu yazdım: ... Nasılsın Beni hatırladınız mı.
Yazdım 7 saat oldu hala dönmedi aktif değil herhalde instg kendimi öyle avutuyorum yoksa ya engel atıp takipten çıkardı ya da bir şey yazardı diye umut ediyorum sizce bu olayın oluru var mı bu arda benim boyum 186 azda olsa giderim var diye düşünüyorum mankenlik ajansların da çalıştım ve inş pilot olacağım ama kız beni en son ilkokulda sessiz sınıfın en ücra köşelerinde oturan çocuk diye hatırlıyo olabilir kız kısa galiba 165-175 falan abi gözümü kırpmadan canımı tehlikeye atacak kadar seviyorum inş bu onu fark eder sizce ne yapmalıyım ağlamak istiyorum ama olmuyor duygularımı yiğittirdim agliyamiyorum :(
Bir kızı platonik olarak çok seviyorum, ona nasıl yürüyebilirim?
Cevapla