Biriyle tanıştık sadece buluscagimiz zamanlar yazıyor o da buluşma planı için sizce neden?

Onun dışında hal hatır sormak yok Günaydın yazmak yok sadece buluscagimiz zaman yazıyor o da buluşma planı için nereye gitcez vs. simdi biz arkadaş miyiz flört muyuz? kafam karışık ben yazıyorum ertesi gün yazıyor isim vardi diyo
Biriyle tanıştık sadece buluscagimiz zamanlar yazıyor o da buluşma planı için sizce neden?
Cevapla