Yaklaşık 2-3 hafta önce diş hekimi bir kadınla tanıştım. Akşam kahve içeceğiz. İlk görüşmemiz olacak. Çiçek almalı mıyım?

Yaklaşık 2-3 hafta önce diş hekimi bir kadınla tanıştım. Akşam kahve içeceğiz. İlk görüşmemiz olacak. Çiçek almalı mıyım?

Güncellemeler
+1 yıl
Almadım arkadaşlar
Yaklaşık 2-3 hafta önce diş hekimi bir kadınla tanıştım. Akşam kahve içeceğiz. İlk görüşmemiz olacak. Çiçek almalı mıyım?
Cevapla