Tanımadığım hoş bir kızı kahve içmeye davet edeceğim. Kafamda güzel bir seneryo var. Sizce nasıl?

Evet arkadaşlar.. Oturduğum mahallede güzel bir kız var. Kızı ilk halk otobüsünde gördüm. Daha sonra yolda yürürken karşıma çıktı. Kızı hiç tanımıyorum. İlk halk otobüsünde gördüğümde, bakışmalar yaşadık.. Ben ona baktım o bana baktı.. Şimdi kafamda güzel bir seneryo var. Bu kız ile bir daha karşılaşırsam eğer kıza aynen söyle diyeceğim;
''Birini bir kere gördüğümde raslantı derim. İkinci kere gördüğümde ''Tesadüf'' derim. Ama üçünçü defa gördüğümde.. Aşk Tesadüfleri sever deyip bir kahve içmeye davet ederim''

Sizce bu sözlerle kızı etkilermiyim? :)
Tanımadığım hoş bir kızı kahve içmeye davet edeceğim. Kafamda güzel bir seneryo var. Sizce nasıl?
Cevapla