Evet arkadaşlar.. Oturduğum mahallede güzel bir kız var. Kızı ilk halk otobüsünde gördüm. Daha sonra yolda yürürken karşıma çıktı. Kızı hiç tanımıyorum. İlk halk otobüsünde gördüğümde, bakışmalar yaşadık.. Ben ona baktım o bana baktı.. Şimdi kafamda güzel bir seneryo var. Bu kız ile bir daha karşılaşırsam eğer kıza aynen söyle diyeceğim;
''Birini bir kere gördüğümde raslantı derim. İkinci kere gördüğümde ''Tesadüf'' derim. Ama üçünçü defa gördüğümde.. Aşk Tesadüfleri sever deyip bir kahve içmeye davet ederim''
Sizce bu sözlerle kızı etkilermiyim? :)
''Birini bir kere gördüğümde raslantı derim. İkinci kere gördüğümde ''Tesadüf'' derim. Ama üçünçü defa gördüğümde.. Aşk Tesadüfleri sever deyip bir kahve içmeye davet ederim''
Sizce bu sözlerle kızı etkilermiyim? :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar