Hayatımın 27 yılını hayat kadını olarak geçirdim! Bu saatten sonra evlenmenin bir anlamı var mı sizce?

Öncelikle bütün KizlarSoruyor üyelerini saygıyla selamlıyorum. Ben 14 yaşında aile zoruyla evlendirildim. Kendimden yaşça büyük biriyle evlendim. Evliliğimin 4 yılı sürekli şiddete maruz kalmakla geçti. 18 yaşına geldikten sonra boşandım, kendime yeni bir sayfa açmaya karar verdim. Konfeksiyonda çalıştım, fabrikada çalıştım derken farklı iş tecrübelerim oldu. O dönemin vermiş olduğu cahil düşüncelerle hayat kadınlığı, yeni nesil ağzıyla escortluk yapmaya karar verdim. Kimseye bağlı olmadan kendi başıma yıllarca bu işi yaptım, kendi evimde binlerce insanla görüştüm. Sadece para odaklı çalıştım, hiç bir müşterime duygusal bakmadım. Alın teriyle kazanmanın mümkün olmayacağı meblalarda paralar kazandım. Yatırım yaptım, evler aldım derken yaşım 47 olduğunda bu işi bırakma kararı aldım. Geçimimi kira gelirlerimle idame ediyorum. Hayat akıp gitti, bende o hayatın akışında kayboldum biraz. Yuva kuramadım, evlenemedim, çocuk sahibi olamadım. Son zamanlarda aklımda hep evlilik fikri dönüyor. Sizce bu saatten sonra, bunca yaşanmışlığa rağmen evlenmenin bir anlamı var mı?

Hayatımın 27 yılını hayat kadını olarak geçirdim! Bu saatten sonra evlenmenin bir anlamı var mı sizce?
Cevapla