Karşı cins sizinle tanışmak için nasıl bir adım atarsa olumlu olur?

Aslında soru daha çok kadınlar için. Bekar erkeğe merhaba da yeterlidir.

Soruyu sorma sebebim sosyal hayatta ve daha önce burada da gördüklerim. Numara verdi ifşalayak mı, yanıma geldi tokat atak mı, dmden yazdı savcılığa verek mi, merhaba dedi vurak mı diye dolanıp duruyor.

Bu soruya yazacak çoğu kadında dürüst olmayın farklı yazacak ama dürüst olabilenler sizce nasıl bir tanışma yöntemi olumlu sonuçlanır?

Karşı cins sizinle tanışmak için nasıl bir adım atarsa olumlu olur?
Karşı cins sizinle tanışmak için nasıl bir adım atarsa olumlu olur?
Cevapla