Karşı cinsle tanışmak için nasıl bir yol izlersiniz?

Karşı cinsle tanışmak için nasıl bir yol izlersiniz?

Görsel ahhdxşlccjcşx ya reelde tanışmak istiyorsam ona göre hareket ediyorum ya yanaşıyorum falan ama sanalda bu tür şeyleri pek beceremiyorum. Beceremiyorum değil de aslında istemiyorum diyelim
önce dikkatini çekecek şekilde hep dibinde biterim sonra tanımıyormuş gibi yaptık mı hoopp artık tanışmaya kendi gelecek ahhahah
Taktiğini yediğimin cimcimesi 😍
@ahusiderinn00 ahhahahah ee heralde var bir bildiğimiz bebitom :D
eig için teşekkür ederim :)
Rica ederim ☺️
Ortak ilgi alanı etkinlik vs varsa öyle muhabbet başlatılabilir. Asıl önemli olan karşı tarafın buna açık olup olmayacağı. Bu genelde dış görünüşe bağlı oluyor.
Merhabalar acaba müstakil misiniz
Usydgsvzczfcz
Cevap
16Cevap
Göz göze gelmem yeterli onlar anlar
tanışmak gibi hedeflerim olmuyor hiç
Neden
Genelde red oluyor. bende artık uğraşmıyorum maalesef
Ben pek çaba gösterdiğimi söyleyemem ya.. Tanışma olaylarından falan baya soğuk durumdayım ama gelen olduğunda geri çevirmem pek ancak hevesim yok. Kafama uyarsa tanışırım.
Beceriksizim bu konuda. Zaten tanışmak isteyenleri de ben beğenmiyorum. Kültürsüzlükleri yüzlerine yansımış oluyor. Hatta kılık kıyafetine bile.
Karşı cinsle tanışmak sosyal medyada yanlış bir algı ile ilerliyor tanışmak isteyene karşı yüksek bir beklenti var bu yorucu bazen
Bakışma, sosyal medyadaysa da beğeni hikaye takibi gibi şeylerle😂
Sosyal medyada beğeni gönderiyorum sonra tanışmak için mesaj gönderiyorum fakat cevap gelmiyor sebebi nedir
Sizlerin bizi beğendiğinizi nasıl anlayalım
Bu bi shit test aslında Doğru cevabı biliyorum 😎😄
İlk tebessumu alana kadar bisey yapmam sonrasnda uygun zamanda lafa girer dikkati toplarım
Hoşlanmam lazım birde karşı tarafın konuşması veya bakışlarının ilgisi olması lazım
Pek de uğraşmıyorum ya aslında birazcık üstüne düşmek lazım ama neyse kim uğraşıcak şimdi
Eski sevgilim ile tanışmam tam olarak görseldeki gibi olmuştu
Taktik maktik yok: bam bam bam ❗❗❗
Ben yolu izlemem yol beni izlesin!
Izleyemeiyorum ki bulamıyorum
Ben yol izlemem yol beni izler
Tanışmıyoruz oluyor bitiyor
Üşengeç biriyim uğraşmam
Ben yazmam o yazarsa cevabını alır
Tanışamıyoruz geneli şrfsz
tanismamak daha iyi
İzlemem
Bana istek atar misin
Yavrum tanisalimmi
Ks’ye üye olurum :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?