Ancak uzaktan olur. Yakından tanısalar ne olduğumuzu anlar ve kaçarlar. Tip desem Avrupa ortalamasının altındayız. Kültür, dürüstlük, karakter, vs. hangi alanda kıyaslarsan kıyasla gerideyiz. O yüzden kendi ülkemizin kızlarını başımızın üstünde gezdirmeliyiz. Hala bizden ümidini kesmeyenler var.
Bizim erkeklerin ne peşinde olduğu belli benim dememe gerek yok. Biz adam olmadığımız sürece ayaklar altında olmaya mahkumuz. Ne zaman şapkamızı önümüze koyar düşünür ve davranışlarımıza, düşüncelerimize çekidüzen verirsek biz de baş tacı oluruz. Çok da zor olmalı.. Düşünme organımızı işin başına geçirme vaktimiz geldi de geçiyor.
Siz buradaki erkeklerin kıymetini bilmiyorsunuz abaza erkekler ve sayısı çok olduğu için kızların sayısı az olduğu için dışarıdan ukraynali veya yabancı kızlar gelirse sizin de değeriniz düşer böyle konuşmasının
Yoo, senin soruyu yazma şeklin rahatsız ediciydi ben de aynı şekilde görüş yazdım. ''Türk kızlarının burunları havada öğöğöğ'' yazdığında objektif bir cevap alacağını düşünüyorsan çok komiksin. :D
Yani sizi eleştiren birine acaba gerçekten de öyle değil mi evet öyle kızlar da var demek yerine hala hala havalı kendinizi mükemmel zannedip yorum yapıyorsunuz
Bak ne güzel söyledin. Soru sahibi ''bazı Türk kızları'' diye ayrıştırma yapsaydı genelleme yapılmamış olsaydı sana hak verebilirdik. Sen empati yapmazken biz neden yapalım ki? Böyle muamele yapmaya çalışanlara karşı tavrımız harika böyle devam.
Ben de biliyorum her kız havalı değil ama öyle yazmam gerekirdi ama yine de sizin savunma tepkinizi beğendim bütün kızları korudunuz kıskançlık yapmadan dediniz ve siz havalı değilsiniz biliyorum
En İyi Cevaplar