+1 yılAşırı kıskanç olması, aranızdaki mesleki seviye farkından kaynaklanıyor. Yani aşırı kıskanç bir insan, kendisinin aşağılık kompleksinden kaynaklıdır. Demekki kendisine yeterince güvenmiyor. Özgüveni tam değil. Bu nedenle bu ilişki olmaz diyorum ve bir hata olduğunu düşünüyorum. 3 dil bilmesi ve de ünv. mezunu olması birşeyi değiştirmez. Evlenine eşler birbirini temsil eder. Ünv. Çevren kocanı yırtık pırtık terlikle görünce, sen de utanacaksın, onlar da garipsicek. Bu sosyal statü farkına çok dayanabileceğine inanmıyorum.
1. partnerinin kıskançlığı
2. sosyal çevrenin bakış açısı
3. davetlere gidince akademik ortamdaki insanların ambşyansı
4. eşinin arkadaş çevresi
5. kıskançlık kavgaları ve mücadeleler seni sonunda yıldıracak.
6. bir de buna klasik evlilikteki aile kavgaları girince ( illaki her evlilikte oluyor )
beyaz bayrağı tez çekersin. Aşk hormonu ortalama 2 sene salgılanıyor. Sonra bitince gözün açılıyor gerçeklerle yüzleşmek acı oluyor. Şu an aşk körlüğündesin ama cümlelerini okudum. Mantığın da çalışıyor. Mantığın yok değil.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Hangi üniversitedesiniz? :) Sorunuza gelince bu tamamen sözle alakalı bu durumu kabullenmeniz ve yaşamınızda birbirinize yer açmanız sizin fikirlerinizi ve dirayetiniz belirleyici etken olur... O şimdiden buna hazır hissetmiyorsa zor gibi...
01 Yorumla
Soran+1 yılçukurova
Ne kadar farklı görünsenizde, ikinizde insansınız.
Beraber olmanızın size bir eksi olacağını düşünmüyorum. Tek canınızı sıkacak şey etrafınızdaki insanların bu duruma bakış açısıdır. Siz birbirinizi seviyorsanız gerisini düşünmeyin. Bir adım atın ve neler olacak ona bakın. Plan yapmayın, ilişkinize farklı anlamlar yüklemeye çalışmayın. Sadece akışına bırakın...
Bir doktorla, bir mühendisle beraber olsan mutlu olabilecek misin peki? Hayır.
Sadece birbirinize daha yakın bir yaşantınız olacak, ortamınız hemen hemen aynı sınıf insanlarla olacak. Tek fark budur aslında.
Mutluluğun kimde olduğu bilinmez bayan. Dünya hali, herşey olur...00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence olmaz. Mantıklı düşünmek zorundasın. Öğretim görevlisisin, sürekli yeni şeyler araştırmak, okumak, seminerlere gitmen gerek. O ise senden yemek, temizlik vs. bekleyecek. Bir konferansa gidip 3-4 gün kalman gerekecek, bunlara ne kadar dayanabilir ki? Kendi ablamdan biliyorum yani sürekli çalışıyor, kitaba gömülüyor. Toplumsal yargı falan değil bu, mantığını kullanmak zorundasın. Yıllarca çalıştın, okudun, didindin. Şimdi bu hatayı yapmamalısın.
316 Yorumla
Sorano yemek temizlik falan yardım eder. Öyle bir insan değil, uursamaz evi b. k götürse bile. Sadece tek basıma seminer e falan gittiğimde kıskanclk yapablr
Cevap sahibi+1 yılHerhalde. Ayrıca eğitim durumun, konuşmanız, birbirinize yaklaşım tarzınız dahi değişiktir. Bunu görmek istemeyebilirsin ama sonrasında emin ol hata yaptığının farkına varacaksın. Seminerlere gideceksin, orada kalacaksın, diğer öğretim üyeleriyle birlikte olacaksınız sürekli, bunlar uzatılabilir ve emin ol pişman olursun. Sonrasında para konusu yine sorun çıkarır. Dediğim gibi çok fazla olumsuzluk var ve bu olumsuzluklar senin hayatını etkiler. Bu hatayı yapmamalısın.
Soran+1 yıl4 yıllık üni mezunu kendisi, geliride benden fazla.
Cevap sahibi+1 yılÖyle söylesene o zaman. Ün. mezunu ne diye oto tamir yapıyor ki?
Soran+1 yılüni mezunu 3 dili var cahil biri değil. bu benim işim ben bu işi seviyorum iyide para kazanıyorum diyor.
Cevap sahibi+1 yılO zaman çok fazla sıkıntı olmaz. Ben eğitim farkı falan diye düşünmüştüm. Ama bilmiyorum ya, yine de illa da bir fark olacak hayatınızda. Sen sürekli kendini geliştirmek zorundayken o aynı bilgilerle kalacak, unutmaya başlayacak.
Soran+1 yılsaçma sapan arkları var işten dolayı. gündüz yırtık pırtık kotlarla terlikle geziyor. gece şık giyiniyor. tam bir esnaf yani. mecbur böyle olmak zorunda gerci o ortamda
Cevap sahibi+1 yılÖyle tabii ki. Üzüm üzüme baka baka kararır bunu da unutma. Belki kendi bir şey demeyecek ama mesela bir seminere gideceksin, o arada arkadaşlarıyla konuşacak, seminere gitti deyince ilk başta sorun yok, 2-3 artık arkadaşları da laf söylemeye başlayacak, sözüm ona sen nasıl erkeksin karını tek gönderiyorsunlar başlayacak ve böyle böyle sana kötü davranmalar başlayacak. Olmaz deme, toplum baskısını göz ardı etmek mümkün değil. Ondan sonra seni de gazetelerde 3. sayfalarda görmeyelim yani. Yaş ilerleyecek, yıllar geçecek ve illa bu düşünceler olacak.
Soran+1 yılbnde onları düşündüğümden cesaret edemiyorum
Cevap sahibi+1 yılO arkadaşı tanımıyorum, seni de. Ama ne var ki bazı şeyleri önceden görebilirsin ya, bu da öyle bir şey. Daha sonra ailen buna ne diyecek, tanıdıkların, öğretim üyesi arkadaşların, öğrencilerin... Belki şu an için hepsi önemsiz diyeceksin ama emin ol değil.
Soran+1 yılöyle bunlaın hepsinin farkındayım aslında...
Cevap sahibi+1 yılÇünkü mantığını bırakamıyorsun ve doğru olan da bu. Kıskançlık diyorsun, daha sevgili konumundayken belki de bu kadar kıskanan biri evlendiğinizde ne yapmaz ki? Ayrıca o üç dili bilmek, üniversite mezunu olmak şu an yaptığı işi de değiştirmiyor, değiştirmeyecek. Mantığını kullanmak zorundasın. Duygularıyla mutlu olamayan onca örnek var ki...
Soran+1 yılgvenecek kimse kalmadı bunun sadakatine güveniyorum ya ondan ikilemde kaldım yoksa tmamen haklsn
Cevap sahibi+1 yılAnlıyorum seni, belki bende haksızımdır bu söylediklerimde ama ne var ki dediğim gibi sizin durumunuzu (öğr. görevlisi) çok iyi biliyorum, yanımda çok iyi bir örnek var. Siz evlendiğinizde senden illa bir şeyler bekleyecek, senin ise çalışman, kendini geliştirmen gerekecek. Bu duruma ne kadar dayanabilir. Akşam işten yorgun yorgun gelince seninle birlikte oturmak, bazı şeyler yapmak isteyecek ama sen ne kadar karşılayabilirsin, sürekli yanında olmanı isteyecek... İsteyecek de isteyecek çünkü günlük işi bitmiş olacak onun ama sen sürekli devam etmek zorundasın. Bilmiyorum... Buna siz karar vermelisiniz. Tüm artılarını bir yana yazın, eksilerini bir yana. Eğer eksileri artılarını bitirmiyorsa en azından sizin gücünüzün dayabileceği noktada değilse vazgeçin bence. Sadece size güven vermesi yetmez sanıyorum. Bu artıların içine ün. mezunu, üç dil bilmesi girmesin ama, çünkü bu bir artı değil ikiniz bakımından.
Soran+1 yılcok haklısın kardeşim tesekkür ederim emek verip uzun uzun yazdıgın için
Cevap sahibi+1 yılRica ederim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
Kafayi yiyecegim yaa!! ulan ogretmene saygimiz var tamam, ama meslege gore iliski degerlendirmekte neyin nesi, ogretmen olmussunda kacinci yuzyilda yasadigimizi anlayamamissin. Bu gun en cok atanamayan, bosta kalan mesleklerin basinda ogretmenlik gelir herhalde, yani okulunu adam gibi okuyamayan cogu kisi ogretmen oluyor, alinmayin ama boyle... Sen demeseydin ben diyecektim zaten o adam senden kat kat fazla para kazanir kendi yeriyse. Hayir ben onunla anlasamam dersen birincisi neden? Ikincisi anlasabilecegin ayri bir meslek grubumu var? ya da kendi tarzinda bir ogretmenemi asik olmayimi bekleyeceksin? Asiri sacma daha agir konusurdum ama neyse...
20 Yorumla
+1 yılhocam erkeklik gururu evet siz tahsillisiniz siz daha fazla para getiriyosunuz o getiremiyo ve ezilme duyuyor gurur bunun adı ama biryandanda hiç bir gücün durdurmaya yetmeyeceği bir duygu aşk
orta yol nasıl bulunur bilmiyorum bence bu eziklik olayını hallederseniz ama nasıl halledeceksinz ki?
o maddi gücü olsa askınızı yasayabilrdiniz ama o geri çekilecektir ve birçok erkektende bu yapılması şaşırtmamalı bende olsam bende sizinle yapamam her ne kadar sevsemde eziklik duygusu güzel şeylerin önünü kapatıyor02 Yorumla
Soran+1 yıldükkanı evi arabası var benden fazla kazanıyor.4 yıllık üni mezunu , üniden arkadasımdı zaten. 3 dil biliyor.. aşırı kıskanc ama, aşırı derecede
- +1 yıl
hadi ya e daha ne? askınza engel anlamıyorum maddi eziklik değilse bunun nedeni ne?
o zaman seviyorsanız mücadele edip direncini kıracaksınız kırılmayan direnç yoktur
sizi seviyomus umutsuz vaka değil küçük bir umut ışığı olanlar bile mücadeleden vazgeçmiyor o zaman iş size kalmış eğer sizde uzaklaşırsanız askı felan unutun ben bir umut ışığı görseydim küçük bir ışık sonuna kadar giderdim bence sizde öyle yapın
- Aşk İlişkileri konusunda 835 cevap paylaştı.
+1 yıloda fakülte mezunuymuş, aranızda eğitim açısından çok fark yok. ayrıca araba tamircisi olmak kötü birşey değil. tek sıkıntı esnaf bir eşin olur, çok fazla gezip tozamazsın iş güç der durur. iyi tarafına gelince maddi anlamda çok fazla sıkıntınız olmaz, çocuklarınız daha iyi okullara gidebilir. bende esnafım eşim öğretim görevlisi, ünv. tanışmıştık, ilk zamanlar gezip tozamıyoruz diye baya bir serzenişte bulunmuştu, şimdi bir evladımız var, hangi özel okula versek diye tartışıyoruz :). bence seviyorsanız evlenin. biraz sen birazda o fedakarlık yapın olur gider herşey.
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. İşini seviyor ve iyi yapıyorsa neden eziliyor anlamadım.. Sen de ona aşığım dediğine göre konuşması, konuştuğu şeyler hoşuna gidiyor senin...
televizyona bakıyorum popçular, topçular, terziler, aşçılar... çoğunun işi akademik değil ama bir şekilde işlerini iyi yaptıkları için zirveye çıkmışlar... Hepsine saygı duyuyoruz sözlerini dinliyoruz. O yüzden adamın yaptığı işe saygısı ve kendine güveni olursa zaten bütün tanıdıkların onu ziyaret edecek işleri düşünce.01 Yorumla
Soran+1 yılöyle ama bizimkiler makam düşkünü... birde cocuk 4 yıllık üni mezunu 3 dili var cahil biri değil
+1 yılOncelikle kalbinin sesini dinle. Birbirinizi seviyosaniz hic bisey engel olmamali sevginize. Siz birbirinizi sevdiktikten sonra onun maasi ve meslegi hic onemli degil istersen copcu olsun. Meslegi yuzunden sevginizden vazgecmek bu kadar basit olamaz. Son olarak kiskanc biri diyosun kisitliyo seni bence ilk once bu sorunu cozun tek derdiniz bu olsun :) sakin vazgecmeyin birbirinizden..
00 Yorumla
+1 yılbence sen yalan söylüyorsun. böyle birşey yok varmış gibi yapıyorsun. kadınların bu konularda ki düşünce yapısı öncelikle para sonra tip ya da eğitim gelir... Sen de böyle birşey olmadığını biliyorsun. ya da böyle bir konuda kamuoyu araştırması yapıyorsun...
00 Yorumlavalla sahalarımızda ender görülen ama güzel hareketler bunlar herkesten görmek isteriz insallah mutlu cok mutlu olursun insanoğlu için imkansız diye bişi yoktur silahı binayı tekerleği otomobili cep telefonunu bilgisayarı vs. bundan yüzyıllar önce imkansız olan ne varsa herseyi insanoğlu yaptı ugruna emek verir yılmadan savaşırsan olmayacak şey yok :)
00 YorumlaBence saçma sapan bu konu adamin sadece mesleği farklı görülebilir ama hayata bakış açısı önemli ne alaka yani sorunlarınızı önünüze koyun konuşun çözüme varabilirsiniz oto tamircisi olması bilgisiz hayati arabadan ibaret değil bazıları saçma yorumlar yapmış Hahah sadece gülüyorum eğer demek istediklerimi anladiysan halledersiniz is ten çıktıktan sonra bam başka bir adam olabilir nden olmasın
00 Yorumlabence birbirinizi seviyorsanız hiç düşünmeyin, ilerde sorun olurmu anlaşabilirmiyiz diye, benim eski mesleğim, artı kendisi zaten okumuş ve 3 dil biliyor
ufak bir tüyo, genelde otomobilleri ya da benzer karışık şeyleri tamir eden insanlar çok iyi anlayışlı olurlar, otomobilin sesindne bile anlayıp teşhis koyarlar, sizede aynı şekilde anlayışlı olacağını düşünüyorum00 YorumlaBence sen arada farkli aciyirsun kendini yuksek göstermek onu küçük göstermek istiyorsun farklılık yaratmak sana daha hoş geliyor seviyorsan sevgine de seni sevenede sahip çıkacaksın yok ben yapamam diyorsan bırakıp git o adamin bir mesleği var nereye gitse isini bulurda kurarda hic bir yerde işsiz kalmaz senden de her yerde fazla para kazanır sen sevğine sahip çıkarsan kazanan sen olursun cikmazsanda kaybeden sen olacaksin
10 Yorumla
+1 yılAlmanyada ya da avrupada olsa olur da türkiyede evliklikler mesleklere göre yapılıyo, mesela ben Assubayım maaşım sağlam sevgilim de hemşire onun da maaşı sağlam :)) toplum gözünde de itibrımız var, eee böyle bir durumda kimse bisey diyemez ama özel sektörde falan dersen nekadarr maaş alıo diye sorar ailen :)
00 Yorumla
+1 yılya yok anlaşabildikten sonra sevdikten sonra neden bunları dert edersiniz ki hadi diyelim araba tamircisi değilde ünlü bir cerrah olsunn ya mutlu olmadıktan sonra ne yani parası içinmi olucaksın cerrahlaaa saçma veee çok saçma maleseff demek istediğim seviyosan bırakmaaa tabi oda seviyorsa
00 YorumlaBen esimle evlendiğimde o üniversite mezunu ben lise mezunuydum. Eğitim ve yaptığınız isin evlilikte bir önemi yok. Erkeğin kıskanması normal bir şey asırda kaçamadığı surece. Kaldiki öğretim görevlisi araba tamircisi ile evlenemez diye bir kuralda yok. Birbirinize sayginiz varsa evlenin gitsin :)
10 Yorumla
+1 yıl14 Yorumla
Soran+1 yılöyle..
- +1 yıl
sean biraz hızlı olalım dedik
sen de diger versiyonu yolla
+1 yılkonu aşksa gerisi onemsiz ama ailen neder bilemem ama tamirciler iyi para kazanıyor senden bile çok kazanabilir dükkan açarsa neden aşağıdan bakıyorsun cok güzel bence altın bilezik onu takmak için canını verenler var
01 Yorumla
Soran+1 yıldükkanı evi arabası var benden fazla kazanıyor zaten
+1 yılBence, o zaman seviyorsan düşünme ve çekinme çünkü insanların tercihleriyle ayakta durur. Araba tamir etmek onun için hobi, aşk üniversite mezunu olup 3 dil bilmesi cahil olmadığının kaniti sen de biliyorsun ki üni mezunu olup ingilizce bilmeyen bir sürü kişi var. Seviyorsan devam et :D
00 Yorumla
+1 yılKültür, diplomadan, statüden çok daha önemlidir. Toplumumuzun bu gerçeği görmesini sağlayıp, tabuların yıkılmasına sebep olabilirsiniz. Mutluluklar dilerim...
00 YorumlaOnunlayken nasıl hissediyorsun? Konuşmayı sevdiğin konularda konuşabiliyor musunuz? Hayata bakış açılarınız aynı mı?
04 Yorumla
Soranbeni çok seviyor aşırı. çok sadık. gezmeyi yedşrmeyi içirmeyi cok seviyor. ama kitap okumaz mesela
Soran+1 yılsıkılıyo yapamıyo
Arkadaş şoför hanımı avukat sorun yok yani evliler. Sizin de olur dert etme. ailelerin karşı çıkmasından korkuyorum. Onlar he derse gerisi teferruat
02 Yorumla
Soran+1 yılonun ailesi karışmaz ben işsiz olsamda karısmaz zaten maddi durumları iyi. benim ailem cok sorun cıkartıcak
+1 yılÖğretim görevlisi dediğin zaten çok bir fark yaratmaz yanlış anlama küçümsediğimden değil. Sosyeteye tamirci damat girmiyor yani
05 Yorumla
Soran+1 yılbabam hakimdi benim :) annem baş hemşire..
- +1 yıl
Ee?
Soran+1 yılne eeee
- +1 yıl
Yahu aradaki farkı sen yaratıyodun babam hakim annem baş hemşire tamirci damat gelicek sorun olur mu diye. Yapma bunu seviyosan bakamazsın mesleğine zaten bizim lafımızla mı evleniceksin
- +1 yıl
Bacım sana katılıyorum. Yanı eğitim gorevlısı dedıgın nedır kı yanlıs anla kucumsuyorum bıle. Ayrıca annen bas hemsıre degıl pılot hemsıre olsa ne olacak! Sonucta yıen hemsıre ! Ha baban hakım eh işte idare eder. ama annenı babanı buna neden karıstıyorsun. Onlar mı evlenecek?
- https://www.youtube.com/watch?v=0xr_qM0RAHM&app=desktop
Bunun gibi bir hikaye.04 Yorumla
Soran+1 yılaynen bunu izlemiştim bende aynı seyi düşünmüştüm..
Soran+1 yılbenden cok para kazanıyor. oda 4 yıllık üni mezunu 3 dil biliyor. Ama saçma sapan arkları var işten dolayı. gündüz yırtık pırtık kotlarla terlikle geziyor. gece şık giyiniyor. tam bir esnaf yani. mecbur böyle olmak zorunda gerci o ortamda.. birde cok kıskanc aşırı.. tayt dar pantln elbise hocalar.. herkesi kıskanıyor
Anlasazsin ablacim imkansiz şu an aanlik hoslanman var biraz daha genis dusun sizin knustugunuz konular bile frkli olcak tek ortak noktanin cinselllk oldugu bir evlilik ne kadar surdurule bilir
00 YorumlaAdamin dedigi dogru, bununla basedebilmesi zor, olmaz o is,, tek oluru sen birakcan o isi devam etmeyeceksin oda zor o kadar emek var ortada.
02 Yorumla
Soranbırakamam tabiki.
benimde doktorum hastanın yanindaki büfenin sahibiyle evlendi i sorun olmadı. her şey sana bağlı erkekler bu durumda çok duygusal ve kırılgan olurlar dikkatli olursan ve bu işe başlamadan anlaşma yaparsanız sorun olmaz
10 Yorumlaaraba tamircileri iyi para kazanıyor. dışarıdan da lise üniversite falan okur olur biter. eğitimcisin işte elinden geldiğince ders konusunda da yardımcı olursun.
02 Yorumla
Soran+1 yıldükkanı evi arabası var benden fazla kazanıyor zaten.4 yıllık üni mezunu üniden arkadasımdı zaten. 3 dil biliyor
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen teknikerim esim pratisyen doktor ve sevdiniz bndende bilgili anlttgnza gore esim beni boyle ellerim yag oldgu icin helal para kazandgm icin seviyr inanirmsn kendinin arabasi var benim yok sevdik birbirimizi evimz var beraber aldk teklif ettim ama evi benim ustume yapti gozu olanin gozxu ciksin insallh cok mutluyuz benden cok kazaniyor
00 Yorumla
+1 yılAnladigim kadariyla senim problemin meslek degil kiskanclik?
Yani bence sevginizden eminseniz bunlari dusunmeyin.00 Yorumlaaraba tamircisine daha iyi bir isim bulursanız sorun yok oto kontrol uzmanı falan .. adam kendini geliştirmiş ztn kültürel sıkıntı yokki..
00 Yorumla
+1 yılYa toplumsal yargilari görmezden gelebilecekseniz hicbir engel yok demektir :')
02 Yorumla
Soran+1 yılgörmemzlik olmaz
- +1 yıl
E elinizi tasin altına koymaktan çekinirken aşktan bahsetmeniz komik. Uzgunum
+1 yılCok vahim bir durum gibi gorunse de bence konusarak halledilebilir bazi seyler bu yastan sonra da asik olamazsin mantik evliligi yaparsin ancak
00 Yorumla
+1 yılİşiniz zor gerçekten
https://m.youtube.com/watch?v=82cUCL1_vSU10 Yorumla
+1 yılikinizide eşşekler tepsin emi burjuva özentisi kuzum bunlar adamda sende alın teriyle kazanıyorsunuz önemli olan anlaşabilmeniz
00 Yorumla
+1 yıl3 dil biliyor 4 yıllık üniversite mezunu ama araba tamircisi? Gerçekten seviyor olsaydı ezilirim falan filan demezdi
01 Yorumla
Soran+1 yılevet araba tamircisi.. ve bankadan teklif geliyor bankacı olmak istemiyorum diyor... benim ailem cok ezer ondan korkuyor
+1 yılIleride kendinize sorun yapmayacaksanız birbirinize karşı aşağılamalar veya eziklik duygusu olmayacaksa bence meslek, kültür, dil, ırk ayrımı yapılması hiç doğru değil
00 Yorumla
+1 yılSenin araba tamircisi dediğin insan evi kirada olupta 6 çocuk geçindiriyor bazen devletin maaşı bile az olabilir rahatlığına laf yok ama kazancı aynı olmaz araba tamircisi diyip geçmemek lazım
00 Yorumla
+1 yılİmkansız değil fakat ilerde çok sorun yaşarsınız eğitim Durumu çok şey fark ettiriyor kişinin konuşmasına kadar ama yinede sevgilin çok kültürlü ve kendini geliştirdiyse neden olmasın
02 Yorumla
Soran+1 yıldükkanı evi arabası var benden fazla kazanıyor.4 yıllık üni mezunu , üniden arkadasımdı zaten. 3 dil biliyor.. aşırı kıskanc ama, aşırı derecede
- +1 yıl
Ozaman hiç bir sıkıntı olmaz biraz iş sana düşüyor onu bu düşünceden kurtarman gerek
+1 yıleee imkansız olan ne o zamn zaten senden daha iyi durumu we daha iyi tahsıl görmüş yani yanına yakışmammı dıorsun...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 721 cevap paylaştı. imkansızlaştıran sizsiniz bana göre. sevgiyle aşılamayacak engel yok.
00 YorumlaKonu aşksa gerisi teferruattır. Ne var yani ikiniz de birbirinizi seviyosunuz. Daha ne olsun. Meslekler hiç önemli değil.
00 Yorumlaaraba tamircisi insan değil mi. boş muhabbet etmeyin l*n . adamın mesleği bu bu işi seviyor onu yapıyor. helal bir şekilde parasınıda kazanıyor. allahtan başka belanımı istiyosun
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 608 cevap paylaştı.
+1 yılŞimdi araba tamircisi var araba tamircisi var :) iki gönül bir oldu mu samanlık seyran olur diyemiyorum malesef davul bile dengi dengine
020 Yorumla
Soran+1 yılgündüz görünüş olarak bildiğin tamirci görünüşü, sanayide... ama arabası evi var. aylık 4 bin kazancı var...
- +1 yıl
Daha ne olsun işte :)
Soran+1 yılçokta cömert kredi kartları bile bende fiyatı ne olursa olsun al kendine bişeyler diy verdi ama almadm
- +1 yıl
Alma zaten. Alırsan küçülürsün. Kartları alman bile yanlış o kim ki henüz? Kartları iade et. İleride kocan falan olursa yersin bol bol koca parası :)
Soran+1 yılkartları aldım cünkü para biriktirsn diye arkları sömürüyor bunu
- +1 yıl
O zaman iyi yapmışsın :)) verme. Biran önce evlen başkaları yiyeceğine sen ye karısı olarak :)
Soran+1 yılben yemesem dahi para biriktirsin sacma sapan insanlarn kullanmasına izin vermesn yani
- +1 yıl
Erkeklerin kafası çalışmıyor o konularda :) Eşlerine düşüyor bu görevde :)
Soran+1 yılaynen ya nasıl saftirik:)
- +1 yıl
Aynı benim babam :) oda gider milletin borçlarını öder sonra elinde avcunda bişe kalmaz :))
Soran+1 yıl=)) ahahah deli bunlar ya
- +1 yıl
Deli değiller iyi niyetten oluyor :) saflar salak anlamında değil yani temiz kalpli anlamında :)
Soran+1 yılaynen öyle kardesim
- +1 yıl
Evet :) benim anamın sözü geçmiyor gizli gizli yapıyor ama sen vur kafasına sözünü geçir olmaz öyle :) yarın öbür gün işleri kötü gitse batsa bir tekmede dostları vurur
Soran+1 yılextre bana geliyor merak etme kredi kartları bende 1 tanesi onda var sadece. bu sayede her ay baya birikim yapıyor
- +1 yıl
:) :) hahaha evleninde bari hoş değil böyle
Soran+1 yılya parayı ben yemiyorumki kendine biriktiriyor neden hoş değil. ben kendmi düşünmüyorum
- +1 yıl
Ya yiyorsun diye demiyorum ne bileyim anası falan yok mu ne ayak bu kız falan demiyor mu
Soran+1 yılayrı yasıyor ailesinden. yok ya bana güveni sonsuz hatta evinn alısverişini kıyafetlerini bile ben alırım. o alsana canım benm vaktim yok der ben alrm
- +1 yıl
:) ne güzel evlenin artık :) kavuşun
+1 yılsenden üstünmüş işte, daha neyin fantazisini yapıyorsun?
00 Yorumlaneden imkansız olsun? sevgi herşeyden güçlü bir bağdır.
00 Yorumla
+1 yılimkansız değil ama karşındakine ister istemez aşağılık kompleksine sokacaksın bunu unutma...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Benim avukat tanıdığım var eşi hamal :)
Olabiliyor demek ki, sana, size bağlı.01 Yorumla
+1 yılDavul bile dengi dengine derler ilerde buyuk sorunlar yaşarsınız
11 Yorumla- +1 yıl
ne alaka :)
Neden imkansız olsun sevgi ve saygı herşeyden önce gelir kişilik ve karakteri düzgün olduktan sonra herşey mümkün olabilir...
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 808 cevap paylaştı. Araba tarmicisi senden 5 kat fazla kazanır bilgin olsun.
14 Yorumla
Soranöyle zaten
Soran+1 yılailem cok önyargılı ya off
Soran+1 yılbide cocuk cok kıskanc elbiseye bile üzülüyor. herkes bakıyor falan diyo
- Aşk İlişkileri konusunda 544 cevap paylaştı.
+1 yılBu konu eger senin aklina takildiysa ilerde sorun olacaktir.. bunu sormak yerine ne olursa olsun meslegi ben o adami seviorum kim ne derse desin umrumda olmaz diyebilmen gerekirdi
00 Yorumla Ben pek universite dışında akademisyen olmadım örnek olsun
00 YorumlaTamirci çırağı hikayesi gibi :) ne demiş cem karaca
Elleri ak yumuk yumuk ojeli tirnaklari
Nerelere gizlesin şu avcun nasırlari...00 YorumlaSeviyorsan arkasında dur. Ailenden çok senin fikrin ve isteğin önemli. Kimseyi dinlemek veya umursamak zorunda değilsiniz. Bu sizin hayatınız.
00 Yorumlamücadele etme gücü yoksa olmaz doğa kanunudur erkek savaşır o doğaya karşı çıkmaya çalışıyor ona bunu anlat cesaretlendir
00 Yorumla
+1 yılNiye değisicekmis meslegini herkes oldugu gibi kalsın birbirinizi seviyosanız kariyerin bir önemi olmaz ki
00 Yorumla
+1 yılBende zannettim lise mezunu falan, bu sorun olmazki, daha ne olsun, sen 4 üniv 2 yüksek lisans 6 dilmi biliyorsunda komplekse giriyor?
02 Yorumla
Soran+1 yılüni, yükseklisans ve doktoram var 3 dil biliyorum
- +1 yıl
Aşırı kıskanç biri yapamaz
Universite mezunu 3 dil biliyor ve mucadele edemem ezilirim diyor. Ozguvenimi yok bu adamin?
02 Yorumla
Soran+1 yılbenim ailem çok karşı. babam emekli hakim, annem baş hemşire. onun ailesi köylü insanlar.
kendi tükanın açar ilerde patron olur evvlenirsiniz eğer sorun oysa :D
02 Yorumla
Soran+1 yılzaten kendi dükkanı evi arabası var
+1 yılAilene 4yıllık üni mezunu ve 3dil bildiğini söylersen sanırım biraz yumuşama olabilirl. Ayıretten sevdiceğinizi biraz daha cesaretlendiren.
03 Yorumla
Soran+1 yılbenimde arapça ve ingilizcem var.. doktora yapıyorum. yani babam tutturmus dengin dengin olsun diye. bir doktor var beni istemeye gelen onla olsun istiyo
- +1 yıl
Babana benim mutlu olmamı eminimki istiyorsundur de ve ben bu adamla mutlu olacağım de bu adam beni mutlu eder diyebilirsin. ama sanırım önce sevgilini ikna etmen lazım
Soran+1 yılöyle hayırlısı olsun
Kararını vermiş burada onay beklemişsin. En nefret ettiğim sorulardan.
00 YorumlaEzilirim diyorsa olmaz. Ezilirim diyorsa kendini ezik görüyordur; özgüven meselesi bu.
00 Yorumla- Devamını Gör (48)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar