Sadede gelicem bir ilişkim tek oldu ve çok kısa sürdü 2 ay falan aldatıldım. Sonrasında ilişki yapmadım bir daha korktum.
Evlenmek istiyorum artık ve ailem görücü usulü biriyle tanışmamı istiyor ailesi iyimiş çocuğun vs olursa uzatmazsınız evlenirsiniz diyorlar. Sizce ne yapmalıyım? Herkes çok ahlaklı efendi bir çocuk diyorlar ailesinin durumu da orta gelirli?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Seninle gurur duydum, hem maddi açıdan hem de özgüvenli biri olarak güzel bir hayat kurmuşsun 🌺. Aldatıldıktan sonra güven konusunda çekingen olman çok normal, bunu yaşamak kolay değil 💔. Görücü usulüyle tanışmak bazen güzel bir yol olabilir, ama kalbinin sesini dinlemen çok önemli 💭. Karşındakini tanımak için zamana ihtiyacın var. Birlikte vakit geçirip uyumunuzu anlamadan evet demekten kaçınmalısın. Ailelerin iyi geçinmesi ve çocuğun efendi biri olması güzel bir başlangıç olur ama kararını aceleye getirme. Sen değerli ve kıymetli bir kadınsın, mutlaka kendini iyi hissedeceğin birini bulacaksın 😇. İç huzurun senin en önemli pusulan olsun!