Evlenmek bana pek mantıklı gelmiyor çünkü başlı başına bir yük altına giriyorsun?

Yaş 32 oldu hallen bekarım evlen evlen diyorlar bazen bende evlenmeyi düşünüyorum bazende böyle gerçekten çok mutluyum huzurluyum.. evli olupta hanginiz mutlu huzurlu hep sorun dert bide çocuk oldugu zaman çocukların da sorunu isteği problemi bitmiyor.. şu zamanda kimseye minnet etmeden kimseyle uğraşmadan... yalnızlik kadar güzel bir şey yok bence... biz insanlar arkdas ortamı olsun iş ortamı olsun genelikle sorunlar çıkar kimse kimseyi kimsenin halinden anlamıyor hep zıt hep tersiz birbirimize... siz ne düşünüyorsunuz..

Evlenmek bana pek mantıklı gelmiyor çünkü başlı başına bir yük altına giriyorsun?
Cevapla