Nişanlımın yanına şehir dışına gitmiştim. Döneceğim gün bir yere oturup yemek yiyelim dedik uçağım kalkana kadar. Arabayla çok fazla dolaşınca burada doğdun büyüdün bildiğin bir yer yok mu dolanıp duruyoruz dedim. Söyleme tarzım üslup olarak biraz sert olabilir. O da bana seni de mutlu etmek zor hiç bişeyden mutlu olmuyorsun dedi. Döneceğim için kavga etmek istemedim. Döndükten sonra orada çekildiğimiz fotoları atınca dedim bu fotolarda güzel çıkmamışız o gün beni kırmıştın üzmüştün dedim.
O da ama sende suçlayıcı tarzda konuşuyorsun vs dedi. Konu uzamasın ve geç saat olduğu için anlıyorum uyuyorum ben iyi geceler dedim. O da bana iyi geceler dedi düz dediği için bu ne diye sordum ve cevap vermedi. Sabah günaydın demedim demedi aramadı ve 2 gün böyle geçti sonra aradı mesaj attı falan ama cvp vermedim. 2 gün hiçbir şey dememesi beni aşırı sinirlendirdi ve bitirme kararı almayı düşündüm. Sizce kim haklı?
O da ama sende suçlayıcı tarzda konuşuyorsun vs dedi. Konu uzamasın ve geç saat olduğu için anlıyorum uyuyorum ben iyi geceler dedim. O da bana iyi geceler dedi düz dediği için bu ne diye sordum ve cevap vermedi. Sabah günaydın demedim demedi aramadı ve 2 gün böyle geçti sonra aradı mesaj attı falan ama cvp vermedim. 2 gün hiçbir şey dememesi beni aşırı sinirlendirdi ve bitirme kararı almayı düşündüm. Sizce kim haklı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer