Nişanlım bey ile kavga ettik ve 2 gün konuşmadık. Sizce kim haklı?

Nişanlımın yanına şehir dışına gitmiştim. Döneceğim gün bir yere oturup yemek yiyelim dedik uçağım kalkana kadar. Arabayla çok fazla dolaşınca burada doğdun büyüdün bildiğin bir yer yok mu dolanıp duruyoruz dedim. Söyleme tarzım üslup olarak biraz sert olabilir. O da bana seni de mutlu etmek zor hiç bişeyden mutlu olmuyorsun dedi. Döneceğim için kavga etmek istemedim. Döndükten sonra orada çekildiğimiz fotoları atınca dedim bu fotolarda güzel çıkmamışız o gün beni kırmıştın üzmüştün dedim.

O da ama sende suçlayıcı tarzda konuşuyorsun vs dedi. Konu uzamasın ve geç saat olduğu için anlıyorum uyuyorum ben iyi geceler dedim. O da bana iyi geceler dedi düz dediği için bu ne diye sordum ve cevap vermedi. Sabah günaydın demedim demedi aramadı ve 2 gün böyle geçti sonra aradı mesaj attı falan ama cvp vermedim. 2 gün hiçbir şey dememesi beni aşırı sinirlendirdi ve bitirme kararı almayı düşündüm. Sizce kim haklı?
Nişanlım bey ile kavga ettik ve 2 gün konuşmadık. Sizce kim haklı?
Cevapla