Nişanlım ihtiyaçlarımı karşılamıyor! Biraz kavga ettik, sizce hangimiz haklıyız?

Nişanlım ihtiyaçlarımı karşılamıyor! Biraz kavga ettik, sizce hangimiz haklıyız?
Nişanlım ihtiyaçlarımı karşılamıyor! Biraz kavga ettik, sizce hangimiz haklıyız?
Nişanlım ihtiyaçlarımı karşılamıyor! Biraz kavga ettik, sizce hangimiz haklıyız?
Ne zaman paraya ihtiyacım olsa, makyaj malzemesi veya kıyafet alacak olsam para vermiyor arkadaşlar. Ama kendi kardeşlerine ve annesine gelince harcama yapıyor. Sizce hangimiz haklıyız? Nişanlısı olduğum için isteklerimi yerine getirmesi, ihtiyaçlarımı karşılaması gerekmiyor mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Bir dönem ben çalışıyordum, nişanlım işsizdi. Paraya ihtiyacı olur, bir şey canı ister alamaz diye ibanına her maaş aldığımda o istemeden para atardım. Dışarıda yemek yerken elini cebine attırmazdım. Kış geldiği için mağazaya götürüp bir sürü kıyafet aldım ona. Şimdi şartlar değişti. O çalışıyor, ben işsiz kaldım. Beni tanımadan önyargılı olmayın. Bilip bilmeden konuşmayın. Tırnağımın kiri olamazsınız
Nişanlım ihtiyaçlarımı karşılamıyor! Biraz kavga ettik, sizce hangimiz haklıyız?
Cevapla