Yakın arkadaşımın sevdiği kişiyle ilişki yapamaya başladım ancak bu kişi kızı 3 defa reddeti kız takıntılı napmalı?

Kulağa çok güzel gelmediğini farkındayım. Bu kişiyle de bizi kız tanıştırdı sonra. Sonra o kişi bana açıldı birkaç defa görüştük bu kızı kaç defa reddettiğini anlamadıpı için normal arkadaşlıklarını da sonladırdığını falan anlattı bana. Ama kız hala diyor ki biz bir ilişki yaşıyoruz iyi gidiyor falan halbuki çocuk o sırada benimle. Dedikleribin yalan olduğu ortaya çıktı. Kız ya şizofren ya beni tehdit olarak algıladı uzaklaştırmaya çalışıyor başka birkaç yanlışını da gördüm kızın bu süreçte. O yüzden bu kişiyle bir yere varmasak da kızla artık konuşmayı bende düşünmüyorum. Habire yokluyor sorguya çekiyor gibi gizligizli sorular. Söylemeli myiim artık konuştuğumuzu. Çirkinleşceği için çekiniyorum

Yakın arkadaşımın sevdiği kişiyle ilişki yapamaya başladım ancak bu kişi kızı 3 defa reddeti kız takıntılı napmalı?
Cevapla