Kız arkadaşımın sadece bir kişiyle 3 yıllık ilişkisinden dolayı ilişki yaşamışlar bunu bana söyledi?

Arkadaşlar kız arkadaşımla ilişkimiz yeni ve bana baştan peşin peşin söyledi 3 yıllık bir ilişkisi olmuş ve bundan dolayı ilişki yaşamışlar, başka kimseyle birlikte olmamış ben daha önce böyle bir şey yaşamadığım için, bu benim kafama çok takılıyor ve sıkılıyorum, ama ben çok mutluyum ve birbirimizi çok seviyoruz, çok iyi anlaşıyoruz enerjimiz süper ilgimiz vs on numara. Ciddi ilişki peşindeyiz ve ilersi için evlilik düşünüyoruz. Sizce bu durum ilerde sorun yaratırmı bana. ya da zamanla bu düşünceden kurtulabilirmiyim?
Kız arkadaşımın sadece bir kişiyle 3 yıllık ilişkisinden dolayı ilişki yaşamışlar bunu bana söyledi?
Cevapla