1-2 Ay öncesine kadar zorbalık yapıyordum kıza, ses çıkarmıyordu bana asla. Sonra işte bir şekilde bana duyguları olduğunu öğrendim. Bi yumuşadım kıza, gidip doğruluğunu sordum ona. İnkar etmedi. Uzun uzun konuştuk, “denesek güzel olur bence” dedim. 1-2 gün öncesine kadar uğraştığım kıza aşık oldum gibi oldu. Hala da devam ediyor :)
Ama hala arada bi çekiyor kendini.
Ona güzelim dediğimde gözleri falan doluyor. Önceden dış görünüşüyle biraz fazla uğraşıyordum.
Öpüşürken karşılık veremiyor, İğrenç falan diyordum ona o geliyordur aklına muhtemelen😕
Saçlarına dokunuyorum, yine çekiyor kendini. Önceden süpürge gibi dediğim var. Bugün kendisi de “süpürge gibi dokunmasan daha iyi” dedi.
Bunları uzun uzun konuşup çözmek mi daha mantıklı yoksa yapmaya devam edip iltifat ederek alışmasını sağlamak mı? Eski konularıda açmak istemiyorum. Ama sevdiğim kızında benim yanımda kendisini rahat etmesini istiyorum.
Ama hala arada bi çekiyor kendini.
Ona güzelim dediğimde gözleri falan doluyor. Önceden dış görünüşüyle biraz fazla uğraşıyordum.
Öpüşürken karşılık veremiyor, İğrenç falan diyordum ona o geliyordur aklına muhtemelen😕
Saçlarına dokunuyorum, yine çekiyor kendini. Önceden süpürge gibi dediğim var. Bugün kendisi de “süpürge gibi dokunmasan daha iyi” dedi.
Bunları uzun uzun konuşup çözmek mi daha mantıklı yoksa yapmaya devam edip iltifat ederek alışmasını sağlamak mı? Eski konularıda açmak istemiyorum. Ama sevdiğim kızında benim yanımda kendisini rahat etmesini istiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer