Önceden zorbalık yaptığım kızla şimdi sevgiliyim, ama hala çekiniyor benden?

1-2 Ay öncesine kadar zorbalık yapıyordum kıza, ses çıkarmıyordu bana asla. Sonra işte bir şekilde bana duyguları olduğunu öğrendim. Bi yumuşadım kıza, gidip doğruluğunu sordum ona. İnkar etmedi. Uzun uzun konuştuk, “denesek güzel olur bence” dedim. 1-2 gün öncesine kadar uğraştığım kıza aşık oldum gibi oldu. Hala da devam ediyor :)

Ama hala arada bi çekiyor kendini.
Ona güzelim dediğimde gözleri falan doluyor. Önceden dış görünüşüyle biraz fazla uğraşıyordum.

Öpüşürken karşılık veremiyor, İğrenç falan diyordum ona o geliyordur aklına muhtemelen😕
Saçlarına dokunuyorum, yine çekiyor kendini. Önceden süpürge gibi dediğim var. Bugün kendisi de “süpürge gibi dokunmasan daha iyi” dedi.

Bunları uzun uzun konuşup çözmek mi daha mantıklı yoksa yapmaya devam edip iltifat ederek alışmasını sağlamak mı? Eski konularıda açmak istemiyorum. Ama sevdiğim kızında benim yanımda kendisini rahat etmesini istiyorum.
Önceden zorbalık yaptığım kızla şimdi sevgiliyim, ama hala çekiniyor benden?
Cevapla