AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
113Cevap
Bence adami iyi tanı iyi araştır sana iyi yüzünü gösteriyor olabilir boyuna posuna tipine aldanma bence
Ya şimdilik evlen.
Sonra sen de 15 yaş küçük biriyle evlenirsin olur biter.
hahaha nolacak hayata doyacak tabi adam sen de doymuşsun madem git bi ihtiyar bul evlen :D
Benimde 14 yaş var görüştüğüm kız ile aramda bunda bişi yok
Karakter önemli ve anlaşmak, biseylerin gerçek olması yaşa pek takılma derim
Şimdi değil ama bi 10 sene sonra sıkıntı olmaya başlar bence.
Evet, olursun. Erkeğin kadından 15 yaş büyük olması yanlış. Cinsellikle erken vedalaşman gerekir.
Sevgili olmuşsunuz artık olmadan sorsaydın pişman olursun
Kendi duygularının ve sevgilinin duygularından eminsen evlen yaş farkının bir önemi yok
Tabiki pişman olursun. Sen olgunluğun zirvesindeyken o yaşlı biri olacak.. Ve demeyin demişsin ama yatak çok önemli
Ayyy çok güzel darısı bana inşallah amin. Karakterli olsun tabii ki de
Yaşı falan önemli değil seni seviyorsa arkana bakma hiç emin ol çok mutlu olursun.
Arkadaşım Yaş Farkı Çok Seningibi Çok Arkadaşım Evlendi Bin Pişmanlar
Tabii fakat ilerde sağlık sorunları da olucak. Ve siz o sıralar genç olcaksınız. Bunu da düşünün
Tatlım 5 tl farkla huzur evi aboneliği indirime giriyor haberin olsun
Sevgi ve anlaşma varsa yaşarsınız birlikte ne olacak ki?
Mantık evliliği değilde seviyorsan hic dusunme yaş önemli değil bence
Evlen hevesini al çocuk yap ayrıl nafaka al hayatını yaşa 😀
Mutlu olduktan sonra yaşın hiç bir önemi yoktur. Mutluluklar dilerim.
ikinizde birbirinizi tamamliyorsaniz evlenin
Bence olursun ama yaş aşka engel değildir sen bilirsin
Pişman olma ihtimali yüksek
15 yaş bi şey değil, madem iyi anlaşıyorsunuz kaçırma bence
Sakın yapma mutlu olabilme ihtimaliniz 0
Şurada 5 10 sene sonra adam yaşlanıcak sen de bunadam bana yakışmıyor diye aldatacaksın
seviyosan evlen sevmiyosan pisman olursun anladigim kadariyla sevisiyorsun zaten genc erkeklerle sevismeye devam edebilirsin
Çok realist, tabu yapmayan açıklama olmuş tebrikler.
Olur 12 yaş var bizim aramızda ilk zamanki hevesi arzusu maalesef kalmadı, ama yaşıt olsak öyle mi olurdu sanmam 😒😒
Neydi
Ne oldu
Çok aşırı büyük yaş farkı bana 5 yaş bile büyük gelir yani şu an sevgilisiniz ama evlilik farklı aynı evi paylaşacaksiniz sonuçta ben kaç kare karşılaştım 9 yıl sevgili olup evlenip 1 yıl geçmeden boşanan..
ruhen ve karakter olarak anlaşıyorsan yaş sorun değil.
Pişman olmazsın, daha oturaklı bir evlilik olur. Enişte kendine iyi bakıyorsa, 15 yaş bir şey değil.
adam ahlaklı ve düzgünse kıymetini bilir. yaş gözetmeksizin evlen git bacım. devir b0ka sardı iyice.
Evlen evlen hemen bayram sonu evlenin adam kaçmasın
15 yas cok fazla 10 yasa kadar sorun olmaz bence ama üstü cok zor.
5 yasla ne degıseblrki?
Sen 40 yaşındayken 50 yasinda biri yaninda siritmaz ama 55 fazla bence
Şahsen ben asla böyle bir şey istemezdim en fazla 5-6 yaş olur arada karşımdakini amca olarak görürüm yoksa
18 yaşında sın sana 6 bile fazla
sanane beyin yoksunu :D
Ergen gece gece bozma asabımı
yatak demeyelim ayakda dusda ormanda tarla da bagda bahcede her yerde olur
Nasıl yanı
Kuzenim 24 yaşındaydı 40 yaşında biri ile evlendi kadın doğum yaptıkca çöküo yani önemli değil seviyorsan
Peki adam nasıl bırısı yasam enerjısı filan eglencelı bırıımı
5 _10 sene sonra da bana çakan yok eden yok diye bağırırsin 😂😂
ic sesim olabilir misinn
Tabiki olurum
5 10 seneye kadar evli kalırlarsa artık 5 yil evli kalan var mı surda bile 24 25 yaşında kaçtane dul kadin ve erkek var geçin bu şeyleri
Sende herkesi boşa din be gardaş 😂😂
yalniz burada evli olup evlililiginden memnun olmayanlar cok yani bosanmak isteyenler ve bosanmak ta kolay degil dul vardir ama abartma
Yani bence de boşanmakta çoğu kadın için bir kurtuluş değil
Evliliğinden memnun olmayıp doğru dürüst cinselliği olmayan kişilerin de sayısı az değil
Hakikat hakikat yani birde siz olayı okadar ayarladinizki sanki herkes yaşayacak dünyada ölenlere bir bakın biraz gerçekçi olun mutlu evlilik bile okadar az ki ben bendem 2 yaş kucu biri ile evlilik yaşadım ömrümde böyle biri ile bir daha evlenmektense ölmeyi tercih ederim
Senin iliklerini sormuş olabilir 😅😅
Yani kardeş 15 yil mutlu olmak öyle kolay değil 5 yil bile çok nadir hele ki günümüzde
Kardeş ekonomik sıkıntılar bitiriyor çoğu evliliği erkeğin güzel bir işi olsa karısına iyi baksa hiç bir yere gitmez çoğu kadın
Yani ekonomik zorluklar çok bitiriyor kimse aksini iddia etmesin
aradigim erkek ideali bu iste
Teşekkür ederim
Hiç bir zaman maddi durumum kötü değildi hamd olsun evlilik her insanla olacak bir iş değil kişiler sadece yatarak seks yaparak evlilik sürdürmuyor, belki evliliği seks diye düşünenler vardır ama evlilik çok iğrenç bir müessese olabiliyor sevmedigin yemeği bile kaç gün yersin :)
Ikinci evliliğin belki iyi olur
Yani bilemiyorum karşı tarafı da dinlemek gerek herkes kendi açısından kendini haklı gösterir
Bu siz suçlusunuz anlamında değil kesinlikle sadece ayrıldığın kişinin arkasından konuşmaya değmez birde günahtır
Asıl olay o bu şu değil kimseyi kötülemek te değil mesele Olay uyum ve paylaşım bunu da herkesle yapamassin
Seviyorsan eğer evlen
Kafa yapınız uyuşuyosa, yanında kendini güvende ve huzur dolu hissediyosan, aileler sorun çıkarmıyorsa milletin ne düşündüğünün bi önemi yok ki 🌝
Mutlu olmana bak 😘
Seviyorsan neden olsun ki
42 yaşındayım senin gibi birisini bulsam evlenirdim
Sadece para için kendini satıcaksan es. ortuk yap, daha çok kazanırsın
Sen hiç bu adamla aynı evde kaldinmi yani huyunu suyunu çözmek amaçlı
Ben taniom deme hemen kims3 kimseyi çabuk tanıyamaz
Evet kaldım , ama cok uzun süreler degl 2 gün mesela en fazla , zaten yanlız yasıyor
2 gün yetmez canım bazen öyle huylar öyle farklı yaşayış tarzları oluyorki bakınca alışılmadık ve mide bulandırıcı
Yani dışardan bakınca tertemiz fakat evde klozetin kapağını içi pislik dolu birakandan tut, sumugunu parmak ucuyla odanın her yerine fırlatan var iki parmak ucuyla "peçete almaya usendigi için " düşünsene... küçük ama iğrenç fakat yaşamadıkça bilinmeyen
Evet haklsnz
15 yaş biraz değil baya fazla ama bilemedim hayat senin
5 sene kocalık yapar sana, sonra. Yeni birini ararsin
😂😂
Öyle ama
Ne alakaki ne anlamda dednz
Detay ozele gelirsen konusrz
Bekliyorum
Olursun kafa uyuşmaz sen ona biraz toy gelirsin o sana aşırı olgun sonuçta insan geçen sene yaptığını begenmiyo gelki 15 sene fark...
Tabiikide evet pişman olursun ama her insanda aynı değildir senin kendi gözlemlerinle bunu anlaman gerek.
Bencede çevreni pek onemseme aynı şey benimde başıma geldi karari vericek olan sensin sadece iyi düşün okadar...
Olabilirsin benimde sevgilimle aramda 10 yaş var o çocuksu davranıyor bense artık içim ölmüş diyim
Aynı sorun aynı şekil bendede var bende düşünüyorum bu konudan sürekli düşünüyorum ne yapcam ne yapmam gerek sadece senin için değil kendim içinde aynı sorular mevcut nerdeyse aynı durumdayım ya beni sonra aldatırsa birakirsa filan
Yani ablacım sende artık yaşlanıyorsun 15 yaştan bir şey olmaz zaten ikinizde ileri yaşlardasınız hadi 20 olsaydın cidden absürt kaçardı ama 42 yaşındayım demişsin. Normal seviyorsanız evlenin
42 degilim adam 42 yasında 😂 ben 27 yasındaym
haaaa bende adam 60 yaşında falan sansım e abla sende 30 una geliyon zaten evlen ne olacak
Adam 42 kiz 27
Onun sevgisinden eminsen evlen yaşın evlilikle ilgisi yok
O erken yaşlanıcak senin genç ruhundan anlamayacak çok sıkılırsın çok
Onu gerçekten aldatmayacak kadar çok seviyorsan evlen bence
Tamam da sevgi, aşk zamanla azaldığı çok oluyor ve libido ağır basabiliyor. Libido>Aşk olunca da hiç yapmsm dediğin şeyleri yapar hale geliyorsun.
Kolayı var kaldirmazsa senin başkasıyla paylaşır olur biter
Hmm valla anlatttığın gibiyse gençte gösteriyorsa evlen bence aşık oldum diyorsun
Pişman olacağını düşünmüyorum Annemle Babam arasında 17 yaş farkı var
Mutlularmı kuşak farkı var mı
Mutlular tabi kuşak farkı var evet.
Ama Kardeşim ve yengem arasında 18 yaş farkı var kardeşim yengemden büyük ve 3 çocukları var mutlu mesut yaşıyorlar
Yengem dediğime bakma benden küçükler 😊
Olursun tabii sen 50yken o 65 olucak, bence yaş farkı en fazla on olmalı bu benim şahsi görüşüm.
burada ki kimseye bakma yaş sorun değil seviyorsan kafa dengiyse tamam yani senin için
Bir süre sonra sende senden büyük olanı aldatacaksın
Uzunmuş ilişkiniz, şimdiye kadar sorun yaşamadıysanız ve aşıksan devam ettt