erkekler kendinden 20 yaş kucukle evlenince normal oluyor ama
ben özellikle lise kapilarina gidip genc sivilceli erkek kacirmak istiyorum
ben özellikle lise kapilarina gidip genc sivilceli erkek kacirmak istiyorum
Anladım evlenmek istediğinizi ama onbeş yaş çok büyük bir fark bu yaş için siz 21 evleneceğiz 6 yaşında çocuk olmaz. Yaşlar büyük olsa sorun değil ama bu hali ile sorun.
Cevap
19Cevap
şu an 2 aylık Erkek yeğenim var 18 yıl beklersen onunla evlendirek seni. 😄
6 yaşındakiler lise değil ana okulunda oluyorlar :) Direk git evlatlık al daha iyi :)
18 altı tacize girer deyip 16 yı bekleyecek isen onda da ailesinden izin alman gerek. yine tacize girer :)
Amerika'da 18 yaş altında olan insanlar için romeo / juliet yasası vardır. sorun olmaz. iki kişi de bu sınırın altında ise veya birisi sırının altında bir ilişkiye başladıktan sonra 18 geçmiş ise.. Ama bizde yok öyle bir şey. 18 zi bekle derim. Yoksa birisinin annesi çocuğuma tecavüz etti diyebilir.
ailen ne diyecek önemli olan o sen istesende ailen istemezse
6 yaşındaki çocun lise de ne işi var anaokuluna gidiyodur
benim küçük bi yeğenim var kendisi bana asla dayı demez üstüne büyüyünce benimle evlenecekmiş :D D
21 yaşındasın tamam kendinden 15 küçük yaş 6 yapıyor ki bildiğim kadarıyla liseye 6 yaşında gidilmiyor
Bunu bir 15 sene sonra yapabilirsin 😄
21-15=6 neyin kafası pardon?
Kaçır, sivilcesini sıkarsın🤣🤣🤣
Meslek lisesi ne gitte bari eli ekmek tutsun
Bak bunu alın burdan
sen kafayı sıyırmışsın dost
Çocukla mı evleneceksin?
Amaçççç
midem bulandı kendinize gelin.
Yavaş gel kaçıralım
Olamaz sübyancı 😂
6 yaşındaki cocuktan ne istiyon sjsjsj
bu matematikle
Liseli mi arıyon
21-15=6
Giz 6 yasi da leyn...
değişik bi fantazi
Ciddimisin trol mü
Kesin öyledir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?