AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
113Cevap
Yaşamadan bilemezsin. Pişman olacağın önyargısı le başlarsan zaten pişman olursun
Sen şuanda kaç yaşındasın
YaZıyor 27
Bence olabilir niye olmasın.
Pişman olursun çok fark var
Neden demeylm? tek sorun o, seks sevmiyosan evlen, sorun çıkabilir %80erkekte 45ten sonra düşer performans
Çok büyük sorun düşününce
Dalga mı?
Yok canım neden dalga geçeyim
Evlilikte seks çok seydir
Bence de
Cinsel doyumu olmayan insanlar mutsuzdur.
Bir çok evlilikteki temel sebep bu
Kesinlikle katılıyorum
Evli mısınız siz.
Yaş kaç bu arada.
Burada evlilik için boş yorum yapan çok
18 yaşındaki birinin sözünü seçmişsn soran kişi ama o 40 yaşlarındaki adamlar konusunda bişey bilmez,40 yaşındq da seni doyurabilr demiş, belki bir sene b lki 5 sene doyurur
Sonrası önemli değil diyosan önemli değil evlen ama eminim pişman olcaksın, çok var etrafımda...
Ben bekarım ama tecrübem var😃
Hehe işini biliyorsun :) özelden sohbet etmek isterdim
Dur şu kız için bi açıklama daha yapym😃sen bunu da bilmezsn ,50 yaşında kocası olan bi kadın tanıdık dedi ki mahvetti dün eşim hem kalkmıyo hem de yapıcam diye bir saat uğraştı, genç adamla evlenin dedi, bunları düşün öyle evlen
Ama arada bir makine gibi yaşlılar çıkar ha😃 piyango bu
Harikaisn ya :) lütfen gel özele
Senin yaş kaç?☺️
35
Güzel😍😅ama benim sevgilim var ya gelemem
Ya gel sohbet edicez sadece adam yemiyorum :) geri engellersin
Gelmiyor musun :)
Gelemem😔
Peki :) yaş kaç
Günaydın bu arada
Sen olur diyorsan olur
Yine de babanla evlenmen hiç doğru değil
Net pişman olursun
Evet olursun ilerde sorun olur
Olursun net. Olmayanını görmedim
Olursun yaş farkı çok.
Bence pişman olursun
Kesinlikle olursun
Sorun olmaz, sen yeterki sev.
Seviyosan olabilir de 15 yaş çok fazla bence
Adamın nasıl biri olduğuna göre değişir
Olmaz kendine haksızlık etme
Napacan parası yoksa boş ver 🤣🤣🤣
Büyük pişmanlık olur ne gerek var
Hayatının hatasını yapmak üzeresin
Olmazsın teknoloji gelişti
olmaz çok fazla
Seviyorsan enine, boyuna düşün.
Olursun bence ya hep öyle kalmaz
Seviyorsan sorun olmaz
Yaşını geçtim, evlensen direk pişmansın
Niye
Etrafımda ve burada görüyorum çünkü, mutlusu çok az
Sadece yaş farkından dolayı mı
Yaş farkı da önemli tabi ama artık insanların birbirine tahammülü çok az. Yaş farkı olmasa bile evliliği yürütmesi zor, pişman çoğu
Umarım yanılmazsin ;)
Ruhu, kalbi genç ise sorun olmaz
İlerde sen aldatırsın.
Olmazsın iyi anlaşıyorsan
Sana deger veriyor olmalı değerlendirmelisin
Olmazsın seni aldatmaz mutlu olursun
OlmaZzzz Zzzz. zzz
Olmazsin evlen bence asik oldum demissin
Ailenin ne söylediği önemli mi?
Hayat senin
Yaşa öğren
Kimseyi takma
Çok iyi yaparsın tebrik ederim
Bu yaşa kadar yiyişmiş doymuş tabi evlenmek ister
Aynen öyle. Bana çok itici geliyor böyle 35 yaş üstü hani 20 Li koz aratıp evlenmek isteyen pislik tipler. Benim exim de öyleydi. Leş mal bir tipti. Yemiş içmiş sıçmış hani. Beni de buldu çıtır böyle evlenelim de evlenelim direk hapsetmeye çalıştı embesil. Ben de dedim canım ben sana mı kaldım gencim güzelim. Lise mezunu esnaf tipsiz. Ben üç üniversite bitirmişim. Aptal benle evlenebileceğini düşünmüş iki hediye aldı diye.
18 inden 27 ye kadar kadında cinsellik yaşadıysa erkekten farkı yoktur ama
İyide bende herşeyi yasadm takıldım 27 yasnda olsamda herşeyi yaşadım
Ulan 27 ile 37 aynı mı mal. Kimin yaşı büyükse o daha çok halt yemiştir.
Ayrıca herkes bi boklar yaşadı anlamına gelmiyor. 30 yaşında sıfır cinsellik yaşayan da var ama bir erkek atıyorum 20 kadın 30 da tabii ki kadın daha deneyimlidir ve erkeği kullanır.
Ya banane eski yaptıgı seylerden erkegn herseye doyması daha iyi doymasında aldatsınmı
Bence de ben de ilgilenmem ki zaten geçmişle. Ben o anki halini seviyorsam bitmiştir. Yani hiç yaşamamış da kötü ama pis ve basit geçmişi olan da kötü. Dengeli kaliteli olması lazım. Çünkğ bu karakterdir. Mesela ben libidosuz erkek de istemem hiç cinsel isteği olmayan ama hep meme popoya ağzı sulanan erkek de istemem.
Bu kişi ticarerle ugrasıyor , kalireli bi adam öyle bos biriis degl ama zamanında cok sevgılıleri olmus e bu yasa kdr normal deilmi kaynatması
Normal ama önemli olan nasıl bitmiş niye bitmiş onları öğren. Mesela ben benimkilerinin nedenlerini tam bilmiyordum erkekler hep yalan söyleyip gizliyordu ama anladığım hep bunlar kozları üzmüş bi boklar yapmış hep terk edilmiş. Hiç terk eden erkek yoktu yani. Hani erkekler klasik şey diyordu. Öf işte sorunluydu deliydi her şeye kavga ediyordu. Sıkıldı etti aldattı. Yani hep kendi eksiklerini kapatıp Koza bok arıyorlardı. Bende de aynısını yaptılar. Hani benim temel gördüğüm şeyler onlar için dırdırdı be ben deliydim.
Evlenen arkadaşlarım var
Mutlularmı
Cocuklari bile var mutlular. Evet
Aşkın yaşı olmaz seviyorsanız evlenin
o neden bu yasa kadar evlenmemis
inanın gerçekten mantıklı bir soru hatta bu soru karşı tarafın niyetini anlamada dahi çok tesirli bir soru !! umarım bu bayan onu sormuştur
Sordm evlilşk dusynmuyormus
o adam mı evlilik düşünmüyormuş?
@Dağlı9316 hayir ben😂😂😂
😂😂 pardon ya anlayamadım bi an
Pisman olmazsin
Buna benzer bı evlilik yaptım bin pişmanım
Neden kadınlar bu kadar çok aptal?
Neden pişman olacaksın ki
nerden bilelim abla biz kahin miyiz
Baban sancaklar yanında
Olursun tabi 15 yas ne oha
en fazla 10 yaş bence. fazlası abartı
Davul bile dengi dengine
Çok net söylüyorum kesin pişman olursun.
Niye
@1234567yemezler tecrübeler sağolsun çevrem de 3 ya da 4 tane tanıdık var hepsi pisman
Sadece yaş farkından dolayı mı
@1234567yemezler aynen öyle yaş farkı çok olduğunu için kafalar uyuşmuyor hergun kavga gürültü ilk başlarda bişi yok sonra kötü oluyor.
Pişman olma ihtimalin %98
Kuşak farkı var
Sen kaç yaşındasın ona bağlı
27
Pişman olursun bence
Bence pişman olursun
Olursun belki bir zaman gecince
Baya çok
Nasıl hissediyorsun onunla
Evlen benimle o kadar