İlk günden beri sevdiğini söyleyen erkek doğru mu söylüyordur?

Daha tanışalı iki gün oldu başlarda benden hoşlandığını söylerdi iltifat ederdi neyimden hoşlandın derdim sesine bayıldım diğer kızlar gibi miyavsu çıkmıyor sesin, çok açıksözlüsün falan derdi. bugün telefonda konuşurken seni seviyorum dedi sürekli tatlım bitanem güzelim lafları ediyor. sesini duymadan uyumam ses at diyor sesinle uyumak istiyorum vs diyor. şu ana kadar hayatıma girmem isteyen erkekleri hep reddetmişimdir hiçbiri bana gerçekçi gelmemiişti bu yüzden hiç sevgilimde olmadı. ama bu çocuğun dedikleri çok samimi geliyor. erkekler
bi kızdan bu kadar çabuk hoşlanır mısınız? yoksa bu çocuk beni manipüle mi ediyor?
İlk günden beri sevdiğini söyleyen erkek doğru mu söylüyordur?
Cevapla