Daha tanışalı iki gün oldu başlarda benden hoşlandığını söylerdi iltifat ederdi neyimden hoşlandın derdim sesine bayıldım diğer kızlar gibi miyavsu çıkmıyor sesin, çok açıksözlüsün falan derdi. bugün telefonda konuşurken seni seviyorum dedi sürekli tatlım bitanem güzelim lafları ediyor. sesini duymadan uyumam ses at diyor sesinle uyumak istiyorum vs diyor. şu ana kadar hayatıma girmem isteyen erkekleri hep reddetmişimdir hiçbiri bana gerçekçi gelmemiişti bu yüzden hiç sevgilimde olmadı. ama bu çocuğun dedikleri çok samimi geliyor. erkekler
bi kızdan bu kadar çabuk hoşlanır mısınız? yoksa bu çocuk beni manipüle mi ediyor?
bi kızdan bu kadar çabuk hoşlanır mısınız? yoksa bu çocuk beni manipüle mi ediyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer