Bir erkek birine o hep aklimda ve kalbimde olucak diyorsa doğru mu diyor?

Bir birimizi çok seviyorduk, hala da öyle bence, bir birimiz için ağlardık bile, sayğılı güzel İlişkimiz vardı, bizi ayırdılar (evlenseydik ailem helallik vermiyordu, savaştım, savaştık ama nafile), hala onu Instagramda gizliden izliyorum, bana özəl paylaşımlar ediyor, duydum ki bir arkadaşına demişki bu dünyada nə yapsakta nasibim olmadı, ama Cennette Rabbimden onu istiycem ve de dünyadayken onu klabimden, aklimdan çıkarmıycam, bana meleğim, mucizesin diyordu, hep yanında oldum, başarılar kazandi, ama kavuşamadık... kısmet, hayırlisi bogleymis, sizcə unutmaz mi? doğru mu söylüyor? erkek psikolojisine göreİlk sevgilim, ilk sevdiyimi... ölümüne seviyorum onu ama kader bögleymiş
Bir erkek birine o hep aklimda ve kalbimde olucak diyorsa doğru mu diyor?
Cevapla