SEVGİLİMLE TARTIŞTIK SİZCE HAKSIZ MIYIM NE YAPMALIYIM LÜTFEN CEVAP VERİN :( :(?

Sevgilim erkek arkadaşlarıyla tatile gitti ve tatilde olduğu için dün gece erkek arkadaşlarıyla tekne kiralayıp takıldıklarını söyledi ben normalde sevgilimin geceleri dışarda olmasına izin vermiyorum çünkü bu konuda ilişkimizin başlarında güvenimi kırmıştı ve oda haklı olduğumu bilerek geceleri dışarı çıkmıyordu ancak tatilde olduğu için laf yapmak ve onu üzmek istemedim keyifli vakit geçirsin stres atsın istedim. Neyse dün gece ben uyudum oda arkadaşlarıyla teknedeydi işte hepsi erkek gece boyunca hiç yazmamış öğlen saat 3 gibi yazdı ben de gece dışardaydın yazlığa geçip uyuduğunda bari haber verseydin bu saate kdr hiç yazmadın aklım kaldı diye laf yaptım ve kızdım:( gece dışarı çıkma konusunda benim güvenimi kırdığı için şüphe de duydum kendisinden dedi işte haber verdim ama mesajlarım gelmemiş bende inanmadığımı söyledim ve tartıştık sabahtan beri ne o yazıyor ne de bn sizce haksız mıyım ne yapmalıyım :( :( ?

SEVGİLİMLE TARTIŞTIK SİZCE HAKSIZ MIYIM NE YAPMALIYIM LÜTFEN CEVAP VERİN :( :(?
Cevapla