Arkadaşım sevgilisi varken eski sevgilisi ile buluşup sevşme yaşamış ve pişman olup gelip bana anlattı sizin düşünceleriniz neler?

Arkadaşım bu eski sevgilisini çok sevmişti ama ayrıldılar oğlan yüzünden 1 buçuk yıldır da başkası ile ilişkisi var ama sıkıntılı bir dönemde ne istediğini bilmiyor en son eski sevgilisi ile buluştu ve baş başa oldukları içinde çocuğa engel olamamış ve Bi sevşme yaşamışlar arkadaşlım pişmanlığını dile getirerek anlattı siz olsanız ne düşünürsünüz

Arkadaşım sevgilisi varken eski sevgilisi ile buluşup sevşme yaşamış ve pişman olup gelip bana anlattı sizin düşünceleriniz neler?
Cevapla