30lu yaşlardayım ve hiç sevgilim olmadı ve yarın yeni tanıştığım kadınla buluşacağım ona bu durumu söylemeli miyim?

Kendisi; benim çok ilişkim olmadı senin oldu mu diye sordu. Bende; bunu yüz yüzeyken konuşuruz dedim, tamam yarın konuşuruz dedi.

Daha önceden sevgilim olmadığı için reddedilmiştim. 32 yaşındaki adamın sevgilisi olmamış tecrübe etmemişsin çoğu şeyi diyerek red yemiştim. O nedenle korkuyorum.

30lu yaşlardayım ve hiç sevgilim olmadı ve yarın yeni tanıştığım kadınla buluşacağım ona bu durumu söylemeli miyim?
Cevapla