Adam yurtdışında şu an ama benimle buluşmak istiyor kaldığım şehire bile geldi gelmisken buluşalım dedi kaç kez, ben istemedim
Ama konuşmak da istiyorum onunla sadece korkuyorum ben
Adam yurtdışında şu an ama benimle buluşmak istiyor kaldığım şehire bile geldi gelmisken buluşalım dedi kaç kez, ben istemedim
Ama konuşmak da istiyorum onunla sadece korkuyorum ben
Olur niye olmasın bir şeyler yaş ile alakalı değil hala bunu idrak edemeyen insanlar var yani ne olacak anlatabiliyor muyum seninle aynı yaşta olan birisiyle olsan ne olacak seninle beş yaş büyük birisiyle olsan ne olacak seninle 15 yaş büyük birisiyle olsa ne olacak bu kadar çok gereksiz şeyleri takılmak çok boş bence yani uyum filan daha önemli.
Benimde öyle bir ilişkim oldu hatta ilk ilişkimdi
Romanyalıydı aynen senin gibi uzak mesafe oldu ben saf ve temiz sevdim o meğer başka şeyler düşünüyordu bir de ben istemiyorum diyince beni suçluyordu sen benimsin seni özledim diyordu evlenmek istiyordu ama ben istemedim ben 2 yıl sonra kurtuldum keşke daha önce niyetini bilseydim
iyi ki hiç buluşmadım ben
Öyle admla iyi ki evlenmedim
Yinede sen bilirsin
Herkes yüzünü sonradan gösterir
Dikkatli ol
Ne vardı adamın niyetinde
Maalesef sadece derdi cinsellik'di
Ve bunu ben çok sonradan anladım :(
bir şey olmadı aramızda hiç buluşmadım, istedi ama gitmedim
Tabi herkes aynı demek değil
Senin tanıdığın kişi nekadar süredir tanıyorsun ne kadar iyi biliyorsun ve sen bunu tartman karar vermen lazım ama sen bir şeye alsa mecbur değilsin bunu bil
Kendini zorlama bir şeye.
O olmasa başkasını bulursun
Inanki öyle oluyor
Senden daha değerli bir şey yok
Senden sadece 1 tane var Gelecekte o insanla hayatını devam etmek istermiydin 10 yıl sonra mesela bunları düşün
Evet cinsellikdi ama ben de cinsellik istiyorum sadece bu şekil değil hem arkadaşım hem sevgilim işte böyle bir şey istiyorum ben
Olmaz nerdeyse yaşının 2 katı bir adam. Yaşını almış senin geçeceğin yollardan çoktan geçmiş, yaşayacağın heyecanları çoktan yaşamış ununu elemiş duvara asmış😂 uzun vadede gitmez o ilişki.
Mesele yaş değil. Karşındakinin güvenilir biri olup olmadığını anlayabilmek. Bunu anlamak kolay bi' iş değil. Çok güvenilir gelir ama belki de değildir. Her süreçte temkinli olmak gerekiyor
Evet haklısın ben ona güvenmiyorum
Cevap
18Cevap
Kuşak, tecrübe, mantalite farkı fazla. Saf duygularını birinin kullanıp seni incitmesi kötü olur.
Gerçekten saf bir duyguyla baglandim ona :(
Aptallık etme Bihterrr. Yaşıtmışız bak, aman diyim sakın. Her yerden engelle konuşma bir daha.
Neden tekrar yazdi neden ona baglandim ben
Neden olacak, hayvani emellerine seni alet etmek için. Dalga geçmiyorum ciddiyim bu arada, aynen böyle düşünüyor o avcı köpek. Kanma.
seks mi başka bir şey mi
Seksten başka bir şey değil.
He onu biliyorum zaten
Kesinlikle uzak durmalısın Sakın ama sakın ne derse desin ne kadar güzelleme yaparsa yapsın sakın inanma Seni yıkar ve gider
bence senin tarafından olabilir idare edilebilirsin ama bi kusak farkı var
Benim tarafından?
yani aanızdakı yas farkını sorun edeblirsin sen etmezsen bisey olmaz
Ya kizim manyak misin elin adamiyla ne bulusucan ya
35 yaşında olup senin gibi olan var, yani normal. Olabilirsin.
Bence 14 Yas cok olmaz belki bir ıkı sene senı doyurur ama sonra Yaş ilerledikçe sana yetmeyecek
Üzgünüm hayatım ama çok safça düşünüyorsun. 34 yaşında adam senin düşündüklerini düşünmez, sana yaklaşımı belli... Aranızda da çok ciddi bir yaş farkı var. Hadi 6 7 belki olabilir ama 14 çok fazla.
Yani yanlış anlama ama daha yaşına yakın kafa dengin biri olsa daha iyi olur senden faydalanmak isteyebilir daha ilk ilişkinde bir tramvatik bir şey yaşarsan ilerideki hayatını engelleyebilir
Hmm bilmiyorum işte tam :(
Ilgili biri mesela bana karsi
Kendi yaşıtlarınızla niye takılmıyorsunuz?
Bu yadırgagımdan degıl bu arada.. yargılamak benım haddıme dusmez. sadece merak. Kendı yasıtlarınızda neyı begenmıyorsunuz?
Aşırı ergenler
genc pırıl pırıl gencler var ya bazen goruyorum yası ufak ama ruhunu buyutmus nıcemze tas cıkarır goruslerıyle hayata bakısıyla... nacizane fikrim bence sızler bazı ınsanların erkek olgun olmalı lafından cok etkılenıyorsunuz ve cevrenıze cok dıkkatlı bakmıyorsunuz... denk gelebılırsenız kendı yaslarınızda bırıyle temel kurmanız zor degıl. denk gelmesı mesele ona bıraz kafa yorcaksın. bırazda beklentılerı dusurceksın.
30lu yaşında ergen olanlarda benim için aynı
Olsa sevgili olcam da yok
Sen mars o Suriye
Yani olabilir tabi ama 34 biraz falan değilmi.
Saçmalama arada 14 yaş var. Sakın bulaşma.
Neden
Mantığın ne diyorsa onu yap
Mantigim kaç kaç diyor
Öyle yap o zaman
Mantigim hiç kimseyle olma diyor çok mantıksız şeyler diyor
Mantığını dinle bence
Kimseyle olmayım yani
Hayır canım uygun kişiyle olsun diyorum, kafana yatan
Buluş bebeğim korkma
Korkuyorum ama ben bundan
Neden güvenmiyor musun
Onun amacı zaten belli
Evet :/
Sende bunu ya kabul etcen ya da redd. sana kalmış yani
Redettim biraz sonra tekrar yazdi seni unutamadim diye
Ne yaşadınız ki unutamıyo
Sexting oldu
Ağznda tadı kalmş işte
Bakiremisin?
Digilsen derim ki buluş arzuluyosan çok zevk alırsn ondan
Bakireyim evet
O zaman sen bilirsin yani güveniyosan başka şeylere sınırın yoksa yapa bilirsin
Güven bilmiyorum yani korkuyorum ben ama baglanmis gibiyim de
O zaman bi gece geçirmeye deger onla
Kuşak farkı oldugu için pek olur yanı yok
Benim kusagim kim o zaman hepsi ergen
Üzülürsün yapma
Böyle bile üzüyor
Senden çok daha tecrübeli herşeyi yapabilir o yüzden
Ne yapabilir niye açık konusmuyorsunuz
Seni kullanabilir bi anda yarı yolda bırakır neye uğradığını şaşırırsın kötü işlere bulaşmıştıe belki hiçbir şekilde farkedemezsin her şey olabilir
Yine anlamadım ki kötü şey ne
çok yaş farkı var
Hı hı olur sjsksk 😂
Olur ben yaptım oldu
sebebını bılıyomusun
Hayir
musaıtsen bıseyler solemek ıstıyorum
Şöyle tabi
dm den ulasabılırmısjn bana
Burdan yazsan
maalesef aama yanılmam bn emın ol
Ii peki konusalim
takıp ettım
İleri gitme.
Salla gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?