Hiç sevgilim olmadı. Biriyle buluşacağım, ne yapmalıyım?

Zaten parkta buluşcaz. Ne yapıcağımı bilmiyorum çok utangacım zaten. Fotoğraf çekilmek istedi ama ben evde kendim bile fotoğraf çekilmiyorum utançtan nasıl çekilicem ne yapcam bilmiyorum. Aşırı sosyal fobim var lütfen dalga geçmeyin küçüklük travmalarım yüzünden. Ne yapmalıyım yardım edin? Yani bişeyler ısmarlasa birlikte gitmeye bile utanırım o derece
Hiç sevgilim olmadı. Biriyle buluşacağım, ne yapmalıyım?
Cevapla