Sevgiliniz ya da flörtünüz sosyal medya profiline bir başkasının adını yazıp yanına da kalp koysa ne yapardınız? Ben anında tekmeyi koyarım açıklama yapmaya çalışsa bile dinlemem her şey ortada ise daha fazla yalan dinlemeye gerek yoktur bana göre.

Sevgiliniz ya da flörtünüz sosyal medya profiline bir başkasının adını yazıp yanına da kalp koysa ne yapardınız? Ben anında tekmeyi koyarım açıklama yapmaya çalışsa bile dinlemem her şey ortada ise daha fazla yalan dinlemeye gerek yoktur bana göre.

Allah 8elanı versin derim, açıklama yapmasına fırsat vermem basarım engeli. Başka ne yapılır ki, ihaneti sindirecek kadar geniş değil bizim mide 🙄🙄
ne ihaneti ne de iki yüzlülüğü sindirecek insan da zaten sorun var demektir ;))) bunları normal bir şey olarak görüyor maalesef bazı insanlar ben bir türlü normal göremedim
kendisine saygısına karışmam ama bana saygısızlık yaparsa anasından emdiği sütü burnundan getiririm :P
haha nasıl da tanımış beni :P
işte sahalarda görmek istediğimiz insan :P
varlığın yokluğun bir :P
Japon yapıştırıcısı var epoksi bile daha sağlam yapıştırırız merak etme sen :P
duygusal bakarsam seni mezara gömmemiz lazım :P hani megalomanyaklık diğer hesapta kalmıştı :P
Hahhaah ne kadar da açık sözlü bir bagyan 😱
Hahahahaha havalara bak 🤪 ben insanların yüzüne söyleyince genelde alınıyorlar 🤔
Alınıyorlar ya bunyeleri alışkın değil ya da ben dobrayim deyip yalan söyledikleri için 🤔
Öyle bişey yapıyosa aldatılıyosundur zaten :D Kız da avel miymiş niye koymuş?
Öyle bi yazı yazana kadar aldatıldığını da farketmiyosan ne bilim
Konunun neresinde ben geçiyorum :D
Senlik bişi deel öyle örnekleyesim geldi
hee ok
Cevap
2Cevap
Yani bunu yapabilmesi için yürek yemiş olması gerek 😀😀
Etin kilosundan haberin var mı yürekte yiyemiyoz😀
@İstanbul_bey üstat açma o konuları sonra psikolojimiz bozuluyor :P
@_suveyda modum cesaret hapı içmiş :P
benden gittiyse başkasıyla birlikteyse bişey diyemem ama saygı duymam o kesin
soruda daha gitmeden senle konuşuyorken ki durumu soruyor yoksa ex derdim :D
Benleyken yapamaz beni bilen biliyor yapsında görim hodri meydan 😀
Hahahaha bu sosyal mesaj kime üstat :P Valla öyle biri gözümde değersiz olur değersiz gördüğüm bir şeyi de yanımda tutmam :D
İşte değersiz olur kısmı benim içinde geçerli o yüzden kimseyi merak etmiyorum isteyen istegiyle olsun
ilk bir sorarım, sormakta fayda var baktım söylediği şeyler beni tatmin etmiyor sevgilimse ayrılır flörtüm ise de derhal iletişimi keserim.
Kıza hayırlı olsun mesajı atabilirim
Bir de hayır mı dileyeceksin 😱
Kız canım değilse sevgilisinin fingirdek olduğunu anlasın bir zahmet 😒
Ben iki kelime söylerim en fazla onun da ikinci kelimesi git olur 🙃 sonra bana ulaşamaması için gerekli tedbirleri alırım 🤔
Yapacaklarimdan ben sorumlu olmam 😂😂
Kim sorumlu olur 🤣
Hayırlısı olsun kanka yazarım
Ooo sen gene yazıyorsun ben iki kelime söylerim sadece 🤣
Ahsjs ben işi yokuşa sürmeyi kavga etmeyi severim
Hahaha olay çıkarmayı seviyorum diyorsun yani 🤪
Evet bayılırım 😝
Hadi olay çıkaralım 🤪
Hadi 😝
Hadi elebaşı sensin 🤪
Ahshs önden beni süremezsin
Sebep 😱
Öylee
Ama sen seçilmiş olansın evrene mutluluğu ve huzuru getirecek olansın 🤪
Yok öyle bir şeey
Hiçbir şey söylemeden iletişimimi keserim/ilişkiyi bitiririm: Bana ulaşamaz.
Engeli basmışımdır çoktan
tesekkurler
aldatılmışım demek ki
Deli mi mdmsmsöaöa
artık deli mi bir kaç kişiyi aynı anda mı idare etmeye çalışıyor bilemem :D
engeli basarım defolsun 😑
Daha naapcak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?