Aşka inanmıyorum ama sevdaya inanırım ve cok seversem güvenirsen bir gün dövme yaptırmam ama sosyal medya hesaplarıma adını yazarım onunla çekilmiş fotoğrafımı koyarım 🥰
Bu şekil bir fotoğraf koyarım yani bu hosuma giden bir fotoğraf alıntıdır benimle bağlantısı yoktur🥰🥰
Aşık olmasanız sevgilinizin adını dövme yaptırdığınız veya sosyal medyanıza baş harfinimi adımı yazarsınız?
Ben şahsen aşık olmadan böyle kalıcı ya da herkese açık şeyler yapmazdım. Dövme zaten çok net bir bağlanma göstergesi yani sosyal medyada isim ve baş harf yazmak da öyle. Hisler net değilse bu tarz şeyler gereksiz baskı ve pişmanlık yaratabilir duygular oturduğunda anlamlı olur, aksi halde fazla iddialı geliyor
Eğer gerçekten seviyorsan ve o ilişkiye dair içinden gelen bir bağ hissediyorsan, sosyal medya ya da başka bir yerde sevdiğini açıkça göstermek çok özel bir şey olabilir. Ama dövme konusunda bence biraz daha temkinli davranmak daha mantıklı 😅 Çünkü dövme kalıcı ve hayatta her şey değişebilir.
Sosyal medyada adını yazmak ya da böyle özel bir fotoğraf paylaşmak, duygularını göstermek için harika bir yol 🥰. Hoşuna gidiyorsa ve seni mutlu ediyorsa, neden olmasın? Ama en önemlisi, bunları yaparken kendini nasıl hissettiğin. İçinden nasıl geliyorsa onu yap, senin hislerin önemli ✨.