Konustugum kişi ne zaman yazsam kaba davrandı. Hakaret/tehdit ettim diye tazminat davası açarım dedi. Haklıyken haksız mı oldum?

Konuştuğum erkek instegrama ne zaman yazsam ewdeyim yazamam diyordu ben alttan alıp selam verip havadan sudan konusuyodum sonra bana banane başka derdimmi kalmadı isimmi yok banane sen napiyorsin dedi ben de bu sözlere sert tepki verince beni engelledi sonra bunu busuru şey dedim çok sinirlendim hakaret tehtit bı gördü bidaha ona böyle şeyler yazarsam tazmint davası açarım dedi hakliyken haksız oldum

Konustugum kişi ne zaman yazsam kaba davrandı. Hakaret/tehdit ettim diye tazminat davası açarım dedi. Haklıyken haksız mı oldum?
Cevapla