Birisine yazmıştım (kadın vu kişi) rahatsız oldum engelledim haksız mıyım?

Yani rahatsız hissettim o başta yazmamisti geçmişimden biri olabilir diye dusunmeye başladım travmam tetiklendi
Birisine yazmıştım (kadın vu kişi) rahatsız oldum engelledim haksız mıyım?
Cevapla