Peşini bırakırsan anahtar elden teslim, kapıda araba seni bekliyor dese tepkin ne olur? 😂

Peşini bırakırsan anahtar elden teslim, kapıda araba seni bekliyor dese tepkin ne olur? 😂

Lan bende araba alabilirim fakat oğlun gibisini bulamam.
Utanmıyor musun oğlunu mal ile takas etmeye?
Çok istiyorsan al araba senin olsun, sen aramızdan çekil.
Derim...
Baktım sözle de akıllanmıyor,
ben bilirim o cadıya neler yapacağımı 🧙♀️ 🎃
Vallaha çok cazip bir teklif ama bu zamanda bir sevgili bulmak daha zor gibi akaryakıt fiyatları vs bunlarıda göz önünde bulundurunca pek aklıma yatmadı bu iş, satıp bir iş kursam desen bu zamanda iş kurmakta riskli parayı yesen hazıra dağ dayanmaz. Ondan sonra sap gibi kalırım ortada, Yok teşekkür ederim ben kızınızı seviyorum rer reddederim.😆
Cevap
35Cevap
Senin çocuğunun değeri bir araba kadar basit mi derim sjjsj
Saplaa😁
😂😂😂😂
Uuuuuu :)
Aracı seçerdim tabi ki
Çok ayıp 😅
Neden olsun :D bunu teklif eden annesine ayıp asıl. ben dürüstçe cevabı verdim sadece
Annesi çocuğunu kurtarma peşinde, gözü dönmüş adeta 😂
Bende para peşindeyim o zaman zaten annesi istemiyorsa zorla güzellik olmaz dimi :D
Yani al arabayı git 😅
Aynen :D
Kadın herhalde dalga geçiyor diye düşünürdüm güler geçerdim ya 😃
Valla oğlu için herşeyi yapar bu kadın 😂
Teyzeciğim sen bu kadar film izlemese miydin acaba derdim herhalde. Sonra da oğlunu arayıp hayatımın dışına atardım. Kadın bu kadar kastıysa uzatmanın anlamı yok.
Kendi arabamdan başkasını kullanmam yasak olduğundan dolayı anahtarına dahi el sürmem. (İşitme engelliyim ve engelli ehliyetim nedeniyle, şahsi araç harici başkasının aracını kullanmam yasak.)
Valla kemal sunal gibi hem sevgilimle konusur (durumdan gizlice haberdar eder) arabayı alirim hem de ayrilmam 🤣🤣🤣kadinin yaptigi buyuk saygisizlik
Olur derim, arabayı alırım sonra çocuğun bir daha peşinde koşarım böyle böyle para alırım kadından jssjjsj
Uyanık mısınız acaba 😂
Fakirim sadece jsjsjww
Tamam derdim. Sonra kıza anlatıp reddetmesini beklerdim.
Ama bu arada bir arabam daha olmuş olurdu.
Yok, böyle bir şeyi asla kabul etmem.
Çok istediğim bir araba olsa da gururuma yediremem, reddederim. Dik başlıyım negatif olmalıyım. ^^
Yallah derdim, arabası da onda kalsın çocuğu da. Karaktersiz insanlarla muhatap olma tenezzülünde bile bulunmam.
Arabayı feda ediyorsa demekki baya zengin der anahtarı kadinin suratına atar oğluna aşkım aşkım diye koşarım. 3 kuruş için pirinçten olmayalım.
Tabii ki böyle bir şeyi kabul etmezdim, benzin fiyatlarından haberin yok herhalde, arabayı alsam da süremezdim ki :)))
tüm cihanı önüme sersede benim dünyam olan kadını benden alamas
Öööfffff çok bayağı 😅
Anahtarı elden teslim alırken oğlanı da elden teslim ederim
Ahahahahahahaha
Kızı seviyorsa skmsm dünya malını kızını kaçırırım yine ayrılmam
Show yapma 😂
Ne showu babam bana ne bırakmışta ben elin yalakalığını yapacam
Kabul ederdim, sonra oğlunu kaçırırdım. Hem arabası hem oğlu benim olurdu 😄
🥳😎😍
Evet derdim tabi bekara eş boşamak meselesi benim ki sksndmsöös
Sen de deki , benim pesimi birakirsan sana Kamyon Alcam de ;)
Arabam var teşekkür ederim derim ama ailesi onaylamıyorsa o iş olmuyor sonra bozuluyor kesin bilgi
İstanbul'u üzerime yapsa yine sevgilim yine sevgilim
hayır araba filan istemıyorum araban senın olsun derım
Arabayı da alır öyle peşinden giderim jdjdgj
Sen sevgilimin yakasını bırak ben üstüne araba vericem derim
Ucuza kapatmış olur. Olmaz. Biraz daha artması gerekli
Arabasıda çocuğuda onun olsun
Kendine satın alıcak baska birini bulsun
Çocuğunda arabanda senin olsun derim cahil insan yalla
Al anahtarı müsait bir yerine sok derim daha da inatçı olurum ilişki konusunda.
Arabayı alır yine bildiğimi okurum 🤪
bu kadının yetiştirdiğinden hayır gelmez derim komple aileden uzaklaşırım
Teyzeciğim kusura bakma o arabadan binlerce var ama senin oğlandan bir tane 😜😉
Bu zamanda arabadan ziyade gerçek aşk gerçek seven zor bulunuyor arabayi secmem.
Aşkını sevgisinı üç kuruş için satanlara lanet olsun derim
Alırım ve arabayı satarım. Parayı da oğluşuyla bir güzel yeriz..
Olur seve seve kabul ederim çirkin oğlunuza çokta meraklı değilim annecii
Bi düşünmem değil dermişim. 😜
Şaka bir yana öyle de omurgasız değil.
O anahtarı alır yüzüne fırlatır acıyarak bakıp sonra midem bulanır giderdim yanından zaten tepkimden suskunluğumdan anlar susmak erdemlik bazen o yüzdeki mikikler bile herşeyi anlatır sevmem o ne yani para avcısı kadınları gibi ☝🏻sevmem
0 araba istiyorum napim senin arabanı derdim. Emin de değilim gerçi o arabayı alsa da benzin koyup dışarı çıkaracak param yok.
Aaaa kız 20 lik genç kız gibi duruyorsun senin bir çocuğun mu var ki derim 😂
Arabayı alir oğlunu da kacirir, tatile çıkardım
Arabayı alır o arabaylada kızını alır gezerim
Aga etilerde zengin kızlarla takılıyorum her seyi onlara kitliyorum :D bir de güzeller hayat benim
O şekilde bir anneye verecek cevabım arabanda çocuğunda senin olsun derdim , Türk filmlerindeki kötü kadın karakteri gibi hiç sevmem
Al teyzecim şimdilik anahtarda arabada senin olsun, ben oğlunu alınca beraber biner kullanırız nasıl olsa.😅
Anktar benim olsa ne yazar notere tasdikletmedikçe (kusura bakmayın çok uykuluyum 🥱🥱)
Notere de yansıtacak az sabırlı ol :D
O değilde böyle bir teklif olması için önce biriyle çıkmam lazım galiba 🥱
Oğluna verdiğin değer buysa üst modelini vereyim sen bırak derim
Güler geçerdim ve bunu sevgilimin öğrenmesini saklardım. Annen seni arabayla takas ediyor diye
Derimki al çocuğunuda, arabanıda başına çal sizin kadar ucuz mal yahnisi değil
Öyle bir iş yapan kişi ancak test için yapar ve arabayıda gerçekten vermez
Araba kullanamıyorum ki😂
Sat ye parasını :D
Kesinlikle birakmam,, markasi neymis araba nin🤣🤣
Range rover 😂
🤣🤣🤣 Aslinda kabul edilmezde iste anne yuregidir sizlamasin denilebilir
Taaabii tabi 😂
anasının peşine düşerim oyhjşşş
Kesin verecekse kabul ederdim
Olur olur yeriz yeriz
gel ben sana ev vereyim oğlundan vazgeç derim
Yürü notere gidiyoruz ablam hadi derim
Hem arabayı alırım hem çocuğunu
Hadi ver anahtarı dhdufjf
Al arabanı çektir git derim
Evide verirse olur😄
Otomatik Citroen aircross sa olabilir derim 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?