Sizce sıkılıp vaz mı geçer, yoksa yanıma gelmeye, konuşmaya devam eder mi? Doğru hareket ediyor muyum?

Konakladığım yurtta, benimle ilgilendiğini hissettiğim bir kız var. İzmir'de okuyup İzmir'de bir yurtta konaklıyorum. Konakladığım yurtta, benimle ilgilendiğini hissettiğim bir kız var. Kız, Manisa'da okuyor, onun için sabahları erken uyanıp kahvaltısını yaptığı gibi yurttan çıkıyor. O erken uyanıp yurttan da erken çıktığı için ben de 2-3 gündür erken uyanıp genellikle ondan önce kahvaltımı yapıp dışarıda, yemekhanenin giriş - çıkış kapısına yakın bir yerde oturuyorum. Dün ve önceki gün kahvaltısını bitirdikten sonra, yanıma geldi, biraz konuştuk. Daha sonra, " İyi bakalım, hadi görüşürüz " dedi ve gitti. Sizce sıkılıp vaz mı geçer, yoksa yanıma gelmeye devam eder mi?
Sizce sıkılıp vaz mı geçer, yoksa yanıma gelmeye, konuşmaya devam eder mi? Doğru hareket ediyor muyum?
Cevapla