
Selamlar... İki taraf için sıkıntılı olabiliyor ve kötü bir durum. Böyle bir durumla karşı karşıya gelseniz, napardınız?
#Eoéa_Eoéa

Selamlar... İki taraf için sıkıntılı olabiliyor ve kötü bir durum. Böyle bir durumla karşı karşıya gelseniz, napardınız?
#Eoéa_Eoéa
Hayır böyle bir konuda seçim yapmam. Onlar aynı ortama girmek zorunda değiller.
İkisinden birisi "ya o, ya ben" diyerek, beni bu seçimi yapmaya zorlarsa, zorlayanı değil diğerini seçerim. Çünkü bana değer veren insan beni buna zorlamaz...
İkisiyle de görüşürdüm ama ikisini görüştürmezdim.
Hiçbirinin arasında seçim yapamazdım.
Biri sevdiğim, diğeri yıllar boyu güvendiğim arkadaşım. İkisini de kaybetmek istemezdim o yüzden.
Hiç sevmediğim şeyler yapmam hoslanmadiysa görmez olur biter
Cevap
6Cevap
Kocaman insanım, kimsenin beni manüpüle etmesine ve bir seçime zorlamasına izin vermem. Eğer zorlayan kim olursa; kaybeden de ilk o olur.
Çok haklısınn
Böyle bir seçime mecbur bırakılmak sinirimi bozardi diye düşünüyorum. İkisiyle de ikisinin yan yana olmayacağı zamanlarda buluşur görüşürdüm.
Seçim yapmam. Bana uygun olmayan, benim uygun olmadığım yolunda ilerlesin trafik sıkışmasın
Hiç gelemem öyle şeylere hoşlanmasada olur yan yana gelmezler okur biter
İkisinden de vazgeçmem, vazgeçmem için ısrar eden olursa da o kişiden vazgeçerim
Arkadaşımı seçerim tabii.
Peki çok seviyorsann
En iyisi 😃
Öyle bir şansı yok. Ben seviyorsam o da sever 🫠
Onların arasında karismazdim,
Kalmam.
Kalırsam sevgilim
Sevgili gecici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?